فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ۸۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز که قرار بود برای ایجاد ناامنی در استان مورد استفاده قرار گیرد، با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی کشف شد.

کشف ۸۰ قبضه اسلحه در آذربایجان‌غربی 

به گزارش قدس آنلاین، سردار رحیم جهانبخش افزود: پلیس امنیت عمومی انتظامی استان طی عملیاتی منسجم و با رصد و اشراف اطلاعاتی شبانه روزی موفق شد افرادی را که با ورود سلاح قصد ایجاد نا امنی در کشور داشتند، شناسایی کند.

وی اضافه کرد: با رصد اخبار، بررسی های تخصصی و با هماهنگی های قضایی، در بازرسی از خودروهای متهمان در مسیر ارومیه - اشنویه، ۵۵ قبضه سلاح و در مسیر ارومیه - مهاباد، ۲۵ قبضه سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح در سراسر استان نخواهد داد، اظهار کرد: در این زمینه چهارنفر دستگیر و از آنان، سه دستگاه خودرو توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار جهانبخش با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به طور جدی با عاملان ایجاد نا امنی مردم در استان برخورد شدید خواهیم کرد، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.