پیکر شهید «احسان مرادی» از شهدای حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) صبح شنبه (۷ آبان ۱۴۰۱) با حضور جمعی از مردم همدان و مسئولان استانی تشییع شد.

تشییع پیکر شهید «احسان مرادی» در همدان

به گزارش قدس آنلاین، آیین بدرقه و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید "احسان مرادی" شهید حرم مطهر شاهچراغ(ع) که مظلومانه توسط تروریست مسلح به شهادت رسید با حضور پر شور اقشار مختلف مردم همدان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار همدان، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار همدان و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی استانی در میدان امام خمینی(ره) همدان آغاز شد.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با حضور گسترده و پرشور خود در این آیین با سر دادن شعارهای «لاالله الا الله» ، «این سند جنایت آمریکاست» و «این سند جنایت داعش است، این سند خیانت و سازش است» اقدام تروریستی در شیراز را محکوم و بر ضرورت هوشیاری و اتحاد در مقابل توطئه‌های دشمنان تاکید کردند.

همچنین مردم مومن و ولایی همدان با سردادن شعارهای «قسم به خون پاک این شهیدان دوباره بیمه میشه خاک ایران»، «الله اکبر الله اکبر» ، «خوش آمدی لاله خونین باغ زائر بی گناه شاهچراغ» ، «عزا عزا است امروز روز عزا است امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز»، «این گل پرپر از کجا آمده ار سفر شاهچراغ آمده» ، «مرگ بر تکفیری » و «مرگ بر آشوبگر» نفرت و انزجار خود را از مسببان اصلی این حادثه تروریستی ابراز کردند.

حضور پرشور جوانان همدانی با حمل عکس رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلیمانی و خانواده های معظم شهدا که تصاویر شهید خود را بر دست داشتن، جلوه خاصی به این آیین بخشیده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر پیکر مطهر شهید حرم شاهچراغ شهید مرادی نماز قرائت کرد و سپس با استقبال پرشور مردم همدان پیکر مطهر این شهید برای خاکسپاری به زادگاهش روستای دهپیاز بدرقه شد.

شهید «احسان مرادی» ۵۸ ساله از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت شاهچراغ و اهل روستای دهپیاز از توابع بخش همدان بود که عصر روز چهارشنبه چهارم آبان در جمع نمازگزاران و به دنبال حمله تروریستی به شهادت رسید.

غروب روز چهارشنبه(چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسوولان استان فارس، ۲۵ نفر را مجروح کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.