۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
کد خبر: 823625

مارکوس رشفورد، زننده گل پیروزی‌بخش یونایتد در بازی امشب، می‌گوید بعد از برطرف شدن تنش‌های درون تیمی انرژی متفاوتی در یونایتد به وجود آمده است.

رشفورد: منچستریونایتد خم شد ولی نشکست

به گزارش قدس آنلاین، بعد از چندین روز پرتنش در منچستریونایتد که با خروج زودهنگام کریستیانو رونالدو از اولدترافورد در دیدار یونایتد مقابل تاتنهام آغاز شد سرانجام اخباری از باشگاه منتشر شد که نشان می‌داد مدیران موفق شده‌اند کریستیانو رونالدو و اریک تن‌هاخ را به فراموش کردن و پشت سر گذاشتن تنش‌ها راضی کنند.

بعد از عذرخواهی رونالدو بابت رفتارش اریک تن‌هاخ در بازی چند روز پیش تیمش در لیگ اروپا کریستیانو را از ابتدا به میدان فرستاد و او با گلزنی پاسخ اعتماد سرمربی‌اش را داد. تن‌هاخ امشب هم در دیدار مقابل وستهم در لیگ برتر کریستیانو را از آغاز به میدان فرستاده بود.

رشفورد: منچستریونایتد خم شد ولی نشکست

مارکوس رشفورد، زننده تک‌گل یونایتد در این بازی، که با پیروزی 1-0 شیاطین سرخ مقابل وستهم به پایان رسید در مصاحبه خود در پایان بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت تغییر حال و هوای رختکن به سود تیم بوده است.

رشفورد در پایان بازی امشب گفت:" این روزها انرژی‌ای که در باشگاه و در تیم وجود دارد کاملا متفاوت است. ما در دوران پیش‌فصل خیلی سخت تلاش کردیم ولی نتوانستیم شروع خوبی در فصل داشته باشیم. می‌شود گفت ما خم شدیم ولی نشکستیم.

ما امروز خیلی خوب بازی نکردیم ولی وقتی در چنین بازی‌هایی پیروز می‌شوید واقعا لذت‌بخش است. اگر بخواهیم به هدف‌مان برسیم باید در چنین بازی‌هایی پیروز شویم".

رشفورد: منچستریونایتد خم شد ولی نشکست

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.