استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی در بیانیه مشترکی ضمن قدردانی از مردم مومن و انقلابی برای حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای مظلوم حرم شاهچراغ تاکید کردند: حضور پرشور مردم در تشییع شهدای شاهچراغ، جلوه دیگری از عشق به اهل بیت را نمایان کرد.

حضور پرشور مردم در تشییع شهدای حرم شاهچراغ جلوه‌ای دیگر از عشق به اهل بیت را نمایان کرد

به گزارش قدس آنلاین خراسان، در این بیانیه مشترک آمده است: حضور پرشور و دشمن‌شکن مردم در تشییع شهدای مظلوم حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام، بار دیگر گوهر درخشان مودت و عشق به اهل بیت (ع) و ولایت در ایران اسلامی را در برابر چشم بدخواهان و کینه ورزان به جلوه درآورد.


این بیانیه می افزاید: به رغم تلاش موذیانه دشمن عنود و حسود برای جلوگیری از سیل خروشان مردم، اما این نور چلچراغ حضور در تشییع شهدای شاه چراغ بود که چشم خناسان را کور و دل دوستان را روشن کرد.

در ادامه آمده است: حضور منسجم مردم در جوار بارگاه رضوی نشانه دیگری از دلبستگی و دلدادگی آحاد مردم به انقلاب اسلامی، میراث گرانسنگ امام راحل، شهدای عزیز و رهنمودهای داهیانه ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای مدظله العالی است، که همگی باید در حفظ و پاسداشت آن کوشا و مسوول باشیم.

این بیانیه مشترک خاطر نشان می‌کند: با خضوع و خشوع به درگاه خدای متعال و با تسلیت مجدد به محضر امام عصر ارواحنا فداه و مقام معظم رهبری از امت مسلمان و مردم خراسان رضوی و مشهد بویژه جوانان و دهه هشتادی ها و زنان غیور و حماسه ساز، خانواده شهدا و ایثارگران، نیروهای مردمی بسیج، اصناف و کسبه و نیروهای امنیتی و انتظامی قدردانی می شود.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، آنها را به رگبار بست.

این عملیات تروریستی در مجموع ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم از زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بر جای گذاشت.

آیین تشییع شهدای حرم مطهر شاهچراغ روز شنبه در شیراز و بعد از ظهر همان روز از محل میدان بسیج شهر مشهد به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.