دبیر علمی نخستین جشنواره ملی شهید چمران مشهد گفت: تاکنون ۵۰۰ مقاله و اثر علمی به دبیرخانه این جشنواره از استادان سراسر کشور ارسال شده است.

ارسال۵۰۰ مقاله به نخستین جشنواره ملی شهید چمران در مشهد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، دکتر صادق بجستانی عصر چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم تا پایان آبان ماه امسال تعداد آثار رسیده به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شهید چمران به افزون بر هزار مقاله برسد.

دبیر علمی نخستین جشنواره ملی شهید چمران مشهد بیان کرد: برگزیدگان استانی جشنواره شهید چمران در ۲۴ آذرماه معرفی خواهند شد و در دهه فجر امسال نیز معرفی ۱۲ استاد و یک کانون اساتید به عنوان منتخبان و برگزیدگان کشوری را خواهیم داشت.

جشنواره چمران در ۲ سطح استانی و ملی برگزار می شود

دکتر نوعی باغبان، دبیر اجرایی جشنواره ملی دانشگاه فردوسی مشهد نیز اظهار کرد: این جشنواره به منظور ارج نهادن و اهمیت بخشیدن به نقش برجسته و تلاش استادان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی با محور شهید چمران برنامه ریزی شده است.

دبیر اجرایی جشنواره ملی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اینکه جشنواره در ۲ سطح استانی و ملی برگزار می شود، تصریح کرد: تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توانمندسازی هدفمند و شکوفاسازی استعدادهای مختلف علمی به منظور تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی، هم افزا و همگرا نمودن ظرفیت های علمی تخصصی ملی و حاکمیتی جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان، ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی، کمک به تولید علوم و فناوری‌های نوین و مشارکت حداکثری اساتید در راستای کمک به ارتقای نظام حکمرانی به ویژه در حوزه آموزش عالی از جمله اهداف و محورهای جشنواره شهید چمران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.