استاندار اصفهان تاکید کرد: ۱۳آبان روز یادآور شکست مفتضحانه هیمنه پوشالی دشمنان قسم خورده مردم ایران و اذناب کوته اندیش آنان است.

استاندار اصفهان : ۱۳ آبان روز شکست هیمنه دشمنان انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین سید رضا مرتضوی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد روز ملی مبارزه با استکبار در پیامی افزود : یوم الله سیزده آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ایادی سرسپرده و جنایتکار آن است.
وی افزود : بی گمان این بانگ عدالت خواهی واستکبارستیزی اقشار مختلف ایرانیان بالاخص دانش آموزان عزیز است که همچون موجی خروشان در گستره هستی موجب روشن شدن قلوب مظلومین و آزادگان جهان می گردد.
استاندار اصفهان تصریح کرد: همواره در طول تاریخ سراسر حماسه و استقامت جمهوری اسلامی ایران، استکبار جهانی و حامیان کژاندیش آن با بهره گیری از انواع نیرنگ های نخ نما شده سعی در ایجاد تنش، بلوا و ناآرامی توسط عناصر معلوم الحال و ایادی دست نشانده شان داشته اند که حضور جوانان و نوجوانان انقلابی بالاخص دانش آموزان و دانشجویان دوشادوش آحاد مردم هوشیار و همیشه در صحنه، توانسته است به شکلی مفتضحانه دسیسه های شوم این سر دمداران وقاحت و جنایت را به ویژه در جریانات مذموم و مسموم اخیر برملا و منکوب سازد.
مرتضوی افزود: یوم الله سیزده آبان، برگ زرینی از تاریخ پرافتخار کشور عزیزمان ایران و مبداء فروزانی از باورمندی فرهیختگان جامعه در مسیر تحقق انسجام اجتماعی، هم افزایی جمعی و همگرایی همگانی است تا اقشار مختلف با تلاش در راستای صیانت از تمامیت ارضی و مقابله با فرصت طلبان کوته اندیش گام بردارند.
وی در پایان نوشت : اینجانب ضمن دعوت از مردم بصیر، انقلابی و متعهد ایران اسلامی به ویژه هم استانی های ارجمندم به شرکت پرشور در مراسم راهپیمایی یوم الله سیزدهم آبان،از خداوند متعال مسئلت می نمایم تا توفیق بهره مندی از روحیه حقیقت جویی، ظلم ستیزی و آزادگی، در جبهه مبارزه با استکبار و مظاهر پلید و نفاق آمیز آن در پرتو رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را عنایت فرماید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.