امام جمعه اهل سنت بندرترکمن با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری همه اقوام و مذاهب در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: گلستانی‌ها با نقش‌آفرینی باشکوه در این رویداد الهی- سیاسی، تبعیت عملی خود را از فرامین مقام معظم رهبری نمایان خواهند کرد.

تبعیت عملی گلستانی‌ها از رهبر معظم انقلاب در ۱۳ آبان نمایان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حاج آخوند عبدالرحمن کر اظهار داشت: شرایط اخیر کشور و برخی حوادث ناشی از دسیسه و توطئه‌های دشمن، ضرورت نقش‌آفرینی بیشتر مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را دوچندان کرده است.

استاد حوزه علمیه اهل سنت قبا در بندرترکمن افزود : شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان جلوه‌ای از اتحاد و همدلی ملت ایران برای مقابله با امپریالیسم جهانی و ایالات متحده آمریکا است.

آخوندکر، ابراز امیدآفرینی کرد که امروز /۱۳ آبانماه/ شاهد حضور همه اقوام گلستان از فارس، ترکمن و بلوچ در راهپیمایی باشیم؛ حضوری که به معنای تجدید بیعت دوباره مردم با آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: همه اقشار به ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان باید با حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان اتحاد عملی خود را در خیابان‌های ایران به نمایش بگذارند و اهتمام کنند تا یوم الله ۱۳ آبان تا روز قیامت به عنوان یک میراث الهی، نسل به نسل حفظ شود .

وی ادامه داد:با توجه به اغتشاشات اخیر و اهمیت بیش از پیش حضور مردم در صحنه از مردم دعوت می‌کنم با شکوه تر و منسجم‌تر از سال‌های گذشته در صحنه حاضر شوند و به یاری خدا با حضور مردم فهیم و انقلابی ما این امر مهم اتفاق می‌افتد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.