۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹
کد خبر: 825717

باشگاه نساجی مازندران بار دیگر با انتشار ویدئویی به نحوه میزبانی دیدارس سوپرجام معترض شد.

ادعای نساجی مازندران درباره بازی سوپرجام

به گزارش قدس آنلاین دیدار سوپرجام میان استقلال و نساجی مازندران در شرایطی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ساپینتو تمام شد که چند دقیقه پیش از پایان مسابقه شاگردان حمید مطهری نسبت به حضور تماشاگران استقلال در استادیوم باهنر کرمان معترض بودند و حتی تهدید به ترک زمین کردند که البته این مسئله خیلی طول نکشید و بازی دوباره از سر گرفته شد.
پس از سوت پایان مسابه نیز اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران بلافاصله نسبت به شرایطی که در آن مقابل استقلال بازی کردند معترض شدند و این موضوع را به ناظر داوری و فدراسیون منتقل کردند.
حالا چند روز پس از این مسابقه بار دیگر باشگاه نساجی به این موضوع پرداخته و با انتشار ویدئویی چند ثانیه‌ای می‌گوید که هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه به اعضای این تیم توهین های بدی کرده‌اند.
دیدار نساجی مازندران قهرمان جام حذفی فصل گذشته و استقلال قهرمان لیگ برتر در حالی با حضور نزدیک به 300، 400 هوادار استقلال و 50 هوادار نساجی برگزار شد که پیش از این سازمان لیگ این مسابقه را بدون هوادار اعلام کرده بود.

ادعای نساجی مازندران درباره بازی سوپرجام این‌ها دو قاب از ویدیوی باشگاه نساجی مازندران است که در آن ادعا کرده هواداران استقلال با شعارهایشان به آنها توهین کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.