مربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه آذربایجانی‌ها به هر شیوه‌ای به دنبال کسب عنوان قهرمانی بودند، گفت: بچه‌ها با نمایش خوبی که داشتند جام قهرمانی را از چنگ میزبان درآوردند.

حسین‌زاده: جام را از چنگ آذربایجان درآوردیم

به گزارش قدس آنلاین، حسن حسین‌زاده ، با تقدیم قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام جهانی به مردم ایران، اظهار کرد: از اینکه توانستیم با کسب این قهرمانی دل مردم عزیز و بزرگوار ایران را شاد کنیم خیلی خوشحالیم. با یک تیم جوان عازم این مسابقات شدیم و چهره‌های مدال‌آور تیم در رقابت‌های جهانی را به همراه نداشتیم، خدا را شکر در مصاف با تیم های قدرتمند ترکیه و آذربایجان که با همه توان و استفاده از عنوان‌داران خود برای کسب عنوان قهرمانی به میدان آمده بودند، پیروز شدیم و جام قهرمانی به ایران رسید.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: پیش از این رقابت‌ها با تیمی جوان که حتی برخی از آن‌ها اولین سال حضورشان در رده جوانان بود به مسابقات امیدهای جهان در اسپانیا رفتیم و خدا را شکر توانستیم به عنوان قهرمانی جهان برسیم. پس از این مسابقات فرصت بسیار کمی برای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی داشتیم، سعی کردیم از همین فرصت کم بیشترین بهره را ببریم، بلافاصله تمرینات تیم آغاز شد و در همین مدت کم تلاش ما این بود که تمرکز بچه‌ها را برای رقابت در جام جهانی به بالاترین حد برسانیم که خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم.

وی با اشاره به اینکه میزبان با همه توان آمده بود تا جام را در خانه نگه دارد، گفت: آذربایجان از ۲ ماه پیش برنامه ریزی کاملی داشت تا در این رقابت‌ها به هر نحو ممکن به قهرمانی برسد. جوانان ما با سرمربیگری حسن رنگرز که کاملا بر علم روز کشتی احاطه دارد و کادر هماهنگ تیم ملی موفق شدند جام را از چنگ آذربایجان دربیاورند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: در دیدار فینال همه چیز علیه تیم ما بود. آذربایجانی‌ها با استفاده از داوری، تماشاگران و... همه کار کردند تا به قهرمانی برسند. حتی یک بچه ۷ ساله هم می داند که ۶ دقیقه مبارزه باید اخطار داشته باشد اما در ۲ مبارزه فینال داوران اصلا به آذربایجانی‌ها اخطار کم کاری ندادند و فقط به ما اخطار دادند. خدا را شکر با همه این اتفاقات بچه ها درخشیدند و موفق به شکست حریف شدند. امیدوارم این قهرمانی‌ها کماکان ادامه داشته باشد و در نهایت شاهد درخشش کشتی فرنگی ایران در المپیک پاریس باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.