نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به امنیت، اشتغال و معیشت مردم برهمه مسئولین واجب است، لذا ما باید تلاش کنیم در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم .

توجه به امنیت، اشتغال و معیشت مردم بر همه مسئولین واجب است

به گزارش قدس خراسان آنلاین، علی نیکزاد در جلسه جمع بندی مصوبات سفر امروزش به تربت حیدریه با بیان اینکه جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید واشاره قرار گرفته است اظهار کرد: نباید از این موضوع غافل شویم، چراکه این رسالت و مسئولین برما وارد و بر گردن ما است که از مظلومیت انقلاب و نیروهای آن بگوییم .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مظلومیت بسیج، نیروهای امنیتی وانتظامی این روزها برما بیشتر نمایان شده است، ابراز کرد: متأسفانه کسانی که زندگی، آرامش و آسایش خود را در گرو آرامش مردم قرار داده‌اند بی‌رحمانه مورد هجمه قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: باید عزت را به سازش ترجیح دهیم وبه فرهنگ جهاد وشهادت برگردیم واز این فرهنگ غافل نشویم با توجه به اینکه بر همه و مسئولین واجب است که به موضوع امنیت ، اشتغال ومعیشت مردم بیشتر توجه کنند و مطالبات مردم را بشنوند ودر حد توان در مسیر حل مشکلات گام برداریم.

نیکزاد بیان کرد: کشورهای دنیا به سلطه گر وسللطه پذیر تقسیم می شوند ولی جمهوری اسلامی ایران مسیر آزادگی ، عزت را برگزید وکشورهای سلطه گر نمی‌توانند بپذیرند که کشوری بخواهد در این مسیر حرکت کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.