آئین آغاز اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» ساخته عباس عسکری برای کودکان و دانش‌آموزان در سینما فلسطین تهران برگزار شد.

کام بچه‌ها با کیک «لوپتو» شیرین شد/ وعده اکران سالی یک انیمیشن

به گزارش قدس آنلاین، آئین آغاز اکران انیمیشن سینمایی «لوپتو» ساخته عباس عسکری برای کودکان و دانش آموزان صبح امروز ۱۷ آبان ماه در سینما فلسطین برگزار شد.

اجرای این مراسم را که با استقبال پرشور دانش آموزان دبستانی برگزار شد نازنین پیرکاری و برعهده داشت، شخصیت‌های «لوپتو» که به شکل عروسک درآمده بودند هم در این اجرا با مجری همراه شدند و در بخشی از این مراسم به اجرای موسیقی‌ها و آهنگ‌های ساخته شده این فیلم پرداختند.

حضور کاراکترهایی با گریم شخصیت‌های کارتونی «لوپتو» روی صحنه و بازخوانی بخش‌هایی از ترانه‌های این فیلم از قسمت‌های جذاب این برنامه بود که با همراهی پرشور کودکان و نوجوانان حاضر در سالن همراه شد. از دیگر نکات این برنامه آماده کردن کیک «لوپتو» بود که با الهام از کیک فیلم بازسازی و آماده شده بود.

در بخشی از این مراسم مدیران حوزه هنری، کانون پرورش فکری و وزارت آموزش و پرورش به بیان سخنانی پرداختند.

تا سال ۱۴۰۵ سالی یک انیمیشن اکران می‌کنیم

در ابتدا امیر مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره خطاب به کودکان بیان کرد: من همین جا قولی به شما می‌دهم؛ اینکه از امسال تا ۱۴۰۵ سالی یک انیمیشن سینمایی در سینماهای ایران برای شما اکران می‌کنیم.

سپس حامد علامتی مدیر کانون پرورش کودکان و نوجوانان اظهار کرد: از حوزه هنری کودک و نوجوان تشکر می‌کنم که با مجموع همکاران، این برنامه خوب را تدارک دیدند، البته سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی هم کمک کرد. کانون هم این قول را به شما می‌دهد که بتواند یک سریال انیمیشن را سالانه به شما هدیه بدهد. سریال «بچه زرنگ» هم در حال آماده‌سازی است و سال آینده به نمایش درمی‌آید.

در ادامه محمدصالح مذنبی سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: از همه عزیزانی که در ساخت این فیلم و تدارک این برنامه شرکت داشتند، تشکر می‌کنم. باید بگویم وقتی سرود «سلام فرمانده» پخش شد هیچ‌کسی فکر نمی‌کرد بچه‌ها در مدارس آنقدر اعتماد به نفس داشته باشند و خود را برای ساخت ایران اسلامی زیبا آماده کنند اما بعد دیدند که می‌توانند این کار را بکند از شما می‌خواهم بایستید و آینده سازان ایران را تشویق کنید، آفرین به شما و همت شما و آفرین به تلاش همه بچه‌ها که ایران اسلامی را می‌سازند. همه ماها از دوره کودکی تا میانسالی و تا پیری مدیون معلمان هستیم که مثل شمع می‌سوزند تا ما تربیت شویم از شما می‌خواهم بایستید تا همه معلمان را تشویق کنید.

تماشای «لوپتو» را به دیگران توصیه کنید

سپس حامد جعفریان مدیر سازمان سینمایی سوره هم اظهار کرد: قدر خودتان را بدانید، امیدوارم از تماشای «لوپتو» لذت ببرید و اگر از فیلم خوشتان آمد دیدنش را به دیگران توصیه کنید، خودتان هم باز به سینما بیاید و فیلم را ببینید.

محمدحسین صادقی تهیه‌کننده «لوپتو» هم توضیح داد: تلاش کردیم یک انیمیشن شاد و جذاب برای شما تولید کنیم و امیدوارم از دیدن این فیلم لذت ببرید. این را هم باید بگویم که آقای عباس عسگری کارگردان این فیلم خیلی برای تولید زحمت کشید. خدا به تازگی به او فرزندی داده اما نوزاد او حالا مریض است. خواهشم این است که برای شفای همه بیماران به ویژه فرزند آقای عسکری که برای تولید «لوپتو» بیش از سه سال زحمت کشید دعا کنید.

در بخش دیگری از این برنامه مهدی دادمان زنگ «لوپتو» را نواخت.

سپس از پوستر این فیلم با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری، حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمدصالح مذنبی سرپرست دفتر انتشارات و فناوری آموزشی، امیر مافی مدیر مرکز انیمیشن سوره و… رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.