نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تلاش برای تغییر کاربری کمربند جنوبی از تفرجگاهی به ترافیکی را بازی خطرناک برای آینده شهر دانست و گفت: قطعاً با این امر مخالف هستیم و این موضوع را باعث ضرر و زیان مشهد می‌دانیم.

پژمانفر: کمربند جنوبی چاره ترافیک مشهد نیست

نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان آنلاین، در خصوص مکاتبه شورای شهر مشهد با استانداری برای تغییر کاربری کمربند جنوبی از تفرجگاهی به ترافیکی تصریح کرد: قطعاً با این امر مخالف هستیم و این موضوع را باعث ضرر و زیان مشهد میدانیم.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: راه‌حل مسئله ترافیک در مشهد ایجاد این کمربندی نیست بلکه ما مشکلات و ضعف‌هایی در حوزه حمل‌ونقل عمومی داریم که باید حل شود، امروزه در دنیا راه‌حل ترافیک را در ایجاد حمل‌ونقل عمومی و نگه‌داشتن منابع طبیعی می‌دانند.

وی گفت: ادامه روند تخریب ارتفاعات جنوبی مشهد بزرگ‌ترین خسارت را به شهر مشهد وارد می‌کند چرا که این ارتفاعات مسیر تنفسگاه مشهد هستند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: قبلا هم مسیرهایی مانند کمربند جنوبی در اطراف آن ایجاد شده که نتیجه‌اش ساخت بلندمرتبه ها در اطراف آن مسیرها بوده است و حالا کسی پاسخگو نیست.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم و آیندگان به ما اجازه نخواهند داد که وارد بازی خطرناکی بشویم که نه خودمان پاسخ‌گو باشیم و نه آینده ما را ببخشد.

گفت‌وگو از معصومه مومنیان

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.