۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹
کد خبر: 826582

آنته بودیمیر مهاجم 31 ساله باشگاه اوساسونا، خبرِ خوش حضور در لیست نهایی کرواسی برای حضور در جام جهانی را در حین انجام تمرین دریافت کرد و بسیار غافلگیر شد.

بودیمیر به جام جهانی رسید

به گزارش قدس آنلاین، ساعاتی پیش لیست تیم ملی کرواسی توسط زلاتکو دالیچ اعلام شد و کروات ها با توجه به درخشش بی نظیری که در دوره گذشته جام جهانی داشتند، انتظار می رود از هم گروهی با تیم های بلژیک، کانادا و مراکش سربلند بیرون بیایند و بتوانند به دور حذفی صعود کنند.

نکته جالب در مورد لیست تیم ملی کرواسی، حضور مهاجم 31 ساله اوساسونا یعنی آنته بودیمیر می باشد.
هنگامی که لیست آقای دالیچ اعلام شد، بازیکنان باشگاه اوساسونا پس از باخت در مقابل بارسلونا در حال ریکاوری بودند که ناگهان خبر حضورِ بودیمیر در جام جهانی توسط مدیر ورزشی اوساسونا یعنی برائولیو وازکز و دبیر فنی باشگاه، آقای کاتا به مهاجم 31 ساله داده شد.
مهاجم کروات که فقط 15 بار به تیم ملی کرواسی دعوت شده بود، هرگز تصور این که در جام جهانی قطر حضور داشته باشد را نمی کرد و این خبرِ خوش برای آنته بودیمیر سبب شد تا توسط سرمربی و بازیکنان اوساسونا تشویقی جانانه دریافت کند.

به این ترتیب آنته بودیمیر پس از دیدار روز شنبه میان اوساسونا و بوئنتس در رقابت های کوپا دل ری، کوله بار خود را جمع می کند و راهی کمپِ تیم ملی کرواسی در قطر می شود تا در 31 سالگی، رویای محالش برای حضور در جام جهانی به حقیقت بپیوندد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.