رئیس جمهور ایران اسلامی روز پنجشنه در جریان سفر یکروزه به شهرستان پاکدشت، از بیمارستان زعیم این شهرستان بازدید کرد.

رئیس جمهور از بیمارستان زعیم پاکدشت بازدید کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه به پاکدشت، با حضور در بیمارستان زعیم این شهرستان، از نزدیک با مسائل و مشکلات و روند توسعه بخش‌های مختلف آن قرار گرفت.

بیمارستان زعیم پاکدشت با قدمتی ۵۰ ساله و با ۱۲۲ تخت در خروجی استان تهران و حاشیه جاده ترانزیت امام رضا (ع) واقع شده و روزانه پذیرای ۳۰۰ مراجعه کننده است.

قرار گرفتن این بیمارستان در حاشیه محور امام رضا (ع) و شهرک‌های صنعتی باعث شده تا مراجعه بیماران ترومایی (بیماران ناشی از حوادث) به آن بسیار زیاد باشد که این امر به انضمام بیماران کرونایی، لزوم تجهیز بیمارستان به دستگاه سی‌تی‌اسکن برای تأئید و تشخیص بیماری و اتخاذ روش‌های

درمانی را ایجاب می‌کرد که به همت دولت سیزدهم، زمینه این مهم فراهم شده و به زودی تحویل آن به شهرستان ابلاغ می‌شود.

این بیمارستان به منظور انجام اعمال جراحی، به یک دستگاه لاپراسکوپی نیز نیاز دارد که با پیگیری مسولان زمینه تحقق این مهم نیز فراهم شده است.

در جریان سفر دهم شهریورماه امسال وزیر بهداشت و درمان، نیروی متخصص به ویژه در حوزه طب اورژانس مورد نیاز این بیمارستان تأمین شد.

به منظور افزایش خدمت‌رسانی به مردم و کمبود تخت بیمارستانی، طرح احداث بیمارستان جدید زعیم با ظرفیت ۱۲۲ تخت از سال ۱۳۸۵ با تلاش خیرین آغاز شده و هم اکنون با پیشرفت ۳۳ درصدی همراه است، این بیمارستان توسط شرکت مادر تخصصی وزارت بهداشت در حال احداث است که با تکمیل آن، بخش مهمی از نیازهای منطقه برطرف می‌شود.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

پاکدشت از ۲ بیمارستان زعیم و شهدای پاکدشت برخوردار است.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.