استاندار خراسان رضوی گفت: کمبودهای مدارس خراسان رضوی با روش‌هایی از جمله فروش اموال مازاد برطرف می‌شود.

کمبودهای مدارس خراسان رضوی با فروش اموال مازاد برطرف می‌شود

به گزارش قدس خراسان آنلاین، یعقوبعلی نظری ظهر پنجشنبه در نشست با دانش آموزان نخبه علمی، ورزشی، پژوهشی، قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: کمبودهای مدارس استان با روش‌هایی از جمله فروش اموال مازاد برطرف می‌شود و باید این مسیر با مطالبه گری دانش آموزان و فعالیت مدیران به نتیجه برسد.

استاندار خراسان رضوی افزود: مهمترین ظرفیت مدارس نیز خود دانش آموزان هستند که با مبانی فکری و اعتقادی در مسیر حل مشکلات گام بر می‌دارند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم با توجه به شرایط اقتصادی و برای حل مشکلات بر مولد سازی تاکید دارد و باید با تکیه بر ظرفیت درونی برای حل مسائل مختلف در مدارس کوشش شود.

نظری در ادامه خطاب به دانش آموزان افزود: شما نیز با تکیه بر اراده راسخ مبتنی بر اعتقادات اسلامی و ملی می‌توانید تأثیر گذار باشید همچون امام راحل که در ابتدای مسیر با افراد اندکی قیام کردند و به نتیجه رسیدند و این برگرفته از اعتقاد دینی است که گروهی اندک اما با اعتقاد و ایمان می‌توانند در مقابل اکثریت کفر پیروز شوند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تفاوت دیدگاه ما در کشور ایران با آمریکا و سایر کشورهای استکباری، تفاوت در نوع نگاه و مبانی فکری است زیرا ما با قدرت نرم افزاری، معنوی و فکری همراه با اعتقاد دقیق و عمیق به مبانی در حال حرکت هستیم.

وی بیان کرد: حاکمیت، زمینه ساز و تسهیلگر است و لازم است تا برای حل مشکلات آموزش و پرورش استان با گفت و گو به اهداف مشترک برسد و با تقدم بخشی به مسائل، اولویت‌ها را مشخص و برای حل آنها برنامه ریزی کند.

۹۰ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی در راستای رفع کمبودهای آموزشی است

در این نشست امیر شوشتری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز اظهار کرد: ۹۰ درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش استان در راستای رفع کمبودها و سرانه‌های آموزشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: دانش آموزان، آینده سازان کشور هستند و با توجه به این موضوع رشد همه جانبه در تمام ابعاد باید رخ دهد.

وی افزود: تشکل‌های دانش آموزی در همه جریان‌های سیاسی، بلوغ خاص خود را نشان داده اند که نمونه آن در مراسم روز ۱۳ آبان امسال به نمایش درآمد.

شوشتری افزود: این دانش‌آموزان فرهیختگانی هستند که افتخارات بزرگی را برای استان و کشور در رقابت‌های جهانی و کشوری به دست آورده اند و رقیب سختی در مقابل تیم‌های علمی و ورزشی دیگر کشورهای جهان بوده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.