نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: موضوع مهم مترو در استان تهران این است که این طرح در استان متولی واحدی ندارد و همیشه بین دستگاه‌های مختلف دست به دست می‌شود، از این رو تا کنون تلاش مسئولان مختلف راه به جایی نبرده است که برای تحقق این مهم باید در ابتدا مدیریت مترو استان تهران واحد شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس: نگاه ویژه دولت به رفع مشکلات پاکدشت، مردم را امیدوار کرده است

به گزارش قدس آنلاین فرهاد بشیری عصر پنجشنبه ۱۹ آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات تعاونی‌های مسکن پاکدشت به دلیل تأخیر در تصویب طرح تفضیلی و جامع این شهرستان است اظهار کرد: یکی در خواست‌های مردم پاکدشت از وزارت راه و شهرسازی و استانداری تهران تسریع در تحقق این امر است.

بشیری با بیان اینکه مردم پاکدشت همواره از مشکلات متعددی در رنج هستند و نگاه ویژه دولت به رفع مشکلات پاکدشت مردم را امیدوار کرده است افزود: یکی دیگر از موارد در این شهرستان تکمیل و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش تعداد مدارس با تأمین اعتبار مورد نیاز است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تکمیل خط دوم انتقال پساب تصفیه شده جنوب تهران برای کشاورزی شهرستان پاکدشت بسیار مهم دانست و عنوان کرد: با بازدید وزیر نیرو از این طرح ، زمینه تکمیل آن پس از سال‌ها فراهم شده است.

وی گفت: مردم و جوانان شهرستان پاکدشت به ورزش نیاز دارند و تکمیل این طرح به عنوان نماد شهرستان ضرورتی است که از رئیس جمهور درخواست می‌شود نسبت به آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

بشیری بیان کرد: موضوع مهم مترو در استان تهران این است که این طرح در استان متولی واحدی ندارد و همیشه بین دستگاه‌های مختلف دست به دست می‌شود از این رو تا کنون تلاش مسئولان مختلف راه به جایی نبرده است که برای تحقق این مهم باید در ابتدا مدیریت مترو استان تهران واحد شود.

وی گفت: پاکدشت در مسیر محور ترانزیتی شرق کشور قرار دارد و ترافیک ایجاد شده در حوزه این شهرستان ، مشکلاتی را برای تردد خودروها به سمت مناطق شرق کشور ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.