امام جمعه موقت بناب با اشاره و تبریک ساخت موشک جدید بالستیک هایپرسونیک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سامانه‌های دفاع موشکی ایران امنیت ملی را تضمین می‌کند.

ساخت موشک بالستیک هایپرسونیک فراصوت موجب ارتقای امنیت کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ناصر اصغری در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب ضمن اظهار خرسندی از دستیابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای هوافضا به موشک بالستیک ساخت ایران اظهار کرد: این موشک نسبت به نسل های قبلی آن تفاوت های زیادی داشته و جا دارد این موفقیت بزرگ و کم نظیر به سپاهیان عزیز تبریک گفته شود چرا که از اساسی ترین نیازهای کشور برای تأمین امنیت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه جنگ آینده دنیا جنگ عقاید و افکار است؛ افزود: اگر برای مقابله با ابزار رسانه ای دشمنان امکانات لازم را نداشته باشیم قطعاً محکوم به شکست هستیم.

اصغری تصریح کرد: در بحث اتفاقات اخیر ۲۰۰ شبکه ماهواره ای و هزاران سایت خبری علیه جمهوری اسلامی ایران مطالبی پخش می کردند که طوری القاء کنند جمهوری اسلامی ایران در آستانه فروپاشی است و در عرض ۴۶ روز از طریق این کانال ها بیش از ۳۸ هزار دروغ پخش شد.

خطیب موقت جمعه بناب همچنین با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بحث فضای رسانه ای عقب ماندگی هایی دارد؛ گفت: برای برون رفت از شرایط حاضر تقویت سیستم های سخت افزاری، ماهواره و ماهواره بر لازم است.

اصغری تولید محتوا را از اصلی ترین نیازهای کشور دانست و از حوزه های علمیه و دانشگاهیان خواست در بحث تولید محتوا قدم بردارند.

وی اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا دانش آموزان و دانشجویان را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کند، لذا مسئولان امر باید به سمت آگاهی بخشی قدم بردارند و با تولید محتواهای خوب جوانان را از اقدامات انقلاب اسلامی آگاه سازند.

این استاد حوزه با ابراز تأسف شدید از اتفاقات صورت گرفته در برخی دانشگاه های کشور اذعان کرد: کلمه دانشجو و دانشگاه مقدس است ولی اتفاقاتی که اخیراً در برخی از دانشگاه‌های کشور توسط تعدادی دانشجونما رخ دادکه جای تاسف است.

اصغری از مسئولان دانشگاه‌ها و مسئولان شهرستان که با مدیریت صورت گرفته اجازه ندادند چنین اتفاقاتی را در شهرستان بناب شاهد باشیم، تقدیر و تشکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه ادامه پیشرفت و توسعه و دستیابی به انواع تکنولوژی بستگی به نیروهای متعهد دانشگاهی دارد؛ خاطرنشان کرد: نقشه دشمن این است که فضای دانشگاه‌ها را از فضای علمی و پژوهشی به فضای اعتراض سوق دهد، از این رو در مقطع حساس فعلی اساتید و دانشگاهیان عزیز باید بیشتر مراقب باشند تا در توری که دشمنان پهن کرده‌اند، گرفتار نشوند.

امام جمعه موقت بناب در ادامه از حضور سخنگوی جوان دولت در دانشگاه‌ها، پاسخ‌های قانع کننده و سعه صدر وی تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.