سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی گفت: روی پنالتی حریف بحثی ندارم اما در خیلی از صحنه‌ها داور به سمت حریف غش کرد.

رجب‌زاده:‌ داور به سمت حریف غش کرد/ باید بازی در زمین‌های ناهموار را هم بلد باشیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رجب‌زاده پس از شکست 3 بر صفر مقابل دریای بابل اظهار داشت: قبل از هر چیز این برد را به حریف و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. امروز روز خوب بازیکنان ما نبود هفته قبل هم در خانه شکست خوردیم که در ادامه در این بازی هم تأثیرگذار بود. در طول هفته خیلی تلاش کردم بازیکنان را از نظر روانی آماده کنیم اما امروز نتوانستیم، خاصیت تیم ما بازی روی زمین و کارهای ترکیبی است اما روی زمین مسابقه امروز نمی‌شد فوتبال بازی کرد. خیلی از تیم‌هایی که در شمال کشور حضور دارند رو به چمن مصنوعی آورده‌اند. واقعاً نمی‌شود در زمین‌های گل‌آلود و ناهموار فوتبال بازی کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم ما باید تغییر روش دهیم یعنی خودمان را یک جوری تقویت کنیم تا بتوانیم بر روی زمین‌های خراب هم بازی کنیم. حیف است که تیمی مثل دریای بابل در چنین زمینی بازی کند. در حق تیم‌هایی که به اینجا می‌آیند اجحاف می‌شود. این زمین قابلیت را از بازیکنان و تیم‌ها می‌گیرد اما بهانه‌جو نیستم باید خودمان را تقویت کنیم تا در اینگونه زمین‌ها بتوانیم بازی کنیم و نتیجه بگیریم. در این بازی بعد از اینکه گل دوم را خوردیم بازیکنان احساسی شدند. در نیمه دوم هم روش‌مان را تغییر دادیم و بازی را در دست گرفتیم.موقعیت‌های ما گل نشد

سرمربی تیم فوتبال فجر شهیدسپاسی در مورد شرایط داوری مسابقه تصریح کرد: . تا جایی که می‌توانم سعی می‌کنم وارد قضیه داوری نشوم. شاید برای بازی امروز نیاز به داور قوی‌تری بود، نمی‌خواهم بگویم داور ضعیف بود چون واژه‌ خوبی نیست باید داور قوی‌تر و تکنیکی‌تری انتخاب می‌شد. یک پنالتی هم برای ما رخ داد که داور از آن گذشت. روی پنالتی حریف بحثی ندارم آن پنالتی بود بازیکن ما از پشت خطای پنالتی مرتکب شد. اما در خیلی از صحنه‌ها داور به سمت حریف در جریان بازی غش کرد. اینها در شرایط بازی است و پیش می‌آید گاهی داور تمرکزش را از دست می‌دهد.

رجب‌زاده در مورد اینکه لیگ یک هفته آینده به خاطر جام جهانی تعطیل خواهد شد و تا اینجای مسابقات را چگونه دیدید، گفت: رقابت‌های نزدیکی را شاهد بودیم. فاصله زیادی بین تیم‌ها نیست به خصوص 5-6 تیم که خیلی برای صعود تلاش می‌کنند. در این فصل صعود از لیگ یک بسیار سخت است ما هم تلاش می‌کنیم که جزو تیم‌های خوب باشیم. دو هفته هم هست نتیجه نگرفته‌ایم اما اعلام می‌کنم تیم خوبی داریم، بازیکنان شایسته‌ای داریم. باید تلاش کنیم در همه شرایطی که برای‌مان پیش می‌آید موفق باشیم و تلاش‌مان را باید بیشتر کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم. مشکل مالی هم تا الان نبوده است. تا پایان نیم فصل هم بخشی دیگر از مطالبات بازیکنان پرداخت می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.