رییس اتاق اصناف مشهد از همکاری خوب نیروهای امنیتی و انتظامی برای تامین امنیت بازار خبر داد و گفت: ما هنوز به اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی از اصناف و کسبه مشهد در تعطیلی اجباری بازار نقش دارند نرسیده ایم؛ کسبه و اصناف پای این انقلاب ایستاده‌اند.

کسبه و اصناف مشهد نقشی در اغتشاشات بازار ندارند

هادی مخملی در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان آنلاین اظهار کرد: ما هنوز به اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی از اصناف و کسبه مشهد در تعطیلی اجباری بازار نقش دارند نرسیده‌ایم، این افراد تعداد محدودی اغتشاشگر هستند که به صورت ایذایی اقدام به تخریب اموال عمومی و تهدید اصناف در برخی خیابان‌ها می‌کنند.

رییس اتاق اصناف مشهد متذکر شد: اگر تعداد این افراد زیاد بود از طریق دیگری اقدامات اغتشاشگرانه خود را دنبال می‌کردند نه اینکه بخواهند با آسیب به اموال عمومی و اجبار به تعطیلی بازار اغتشاش کنند؛ این اقدامات عقده گشایی عده ای محدود است.

وی خاطرنشان کرد: وقتی مشکلی پیش می‌آید اصناف با دستور پلیس اماکن اقدام به تعطیلی می‌کنند.

مخملی افزود: اصناف و اتحادیه‌ها پای این نظام ایستاده‌اند و تحت تاثیر این جریانات قرار نمی‌گیرند. از دیروز با اعضای اتحادیه‌ها و روسای صنف جلساتی برگزار کرده‌ایم و نیروهای امنیتی و نظامی برای تامین امنیت اطمینان خاطر داده‌اند.

رییس اتاق اصناف مشهد در پایان گفت: کسبه از امروز صبح مغازه‌های خود را باز کرده‌اند و به آن تعدادی که در برخی خیابان‌ها مجبور به تعطیلی شده‌اند اطمینان دادیم مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده