انجمن زرتشتیان ایران با صدور بیانیه‌ای رسمی، حساب معترضان و منتقدان سیاسی را از اغتشاشگران و بر هم زنندگان امنیت و آرامش جامعه جدا دانست و آشوبگران حوادث اخیر را محکوم کرد.

محکومیت آشوب و اغتشاش از سوی انجمن زرتشتیان ایران

به گزارش قدس آنلاین، انجمن زرتشتیان ایران در این بیانیه که به امضای موبد مهربان پولادی رئیس انجمن موبدان تهران و افشین نمیرانیان رئیس انجمن زرتشتیان تهران رسیده است، نوشت: «بی‌تردید سوشیانت‌ها از بین‌برندگان خشم و نفرت و از پدیدآورندگان مهر و آشتی خواهند بود. (گاتاها هات۴۸ بند۱۲)

جامعه و نهادهای زرتشتیان ایران ضمن ابراز اندوه، ناخرسندی و نگرانی عمیق از رویدادهای تروریستی اخیر کشور و با تاکید بر مخالفت همیشگی با اغتشاش، آشوب، بی‌قانونی، از بین بردن نظم، رفتارهای خشونت بار، ایجاد ترس و وحشت، سلب اعتماد و همبستگی بین ایرانیان و به آتش کشیدن پرچم این سرزمین اهورایی را که به دور از فرهنگ غنی و با ارزش ایران و نیز آموزه‌های دینی است، گجسته و محکوم می‌داند.

به گواهی تاریخ، ایرانیان همراه و یکپارچه برای این پرچم و سرزمین در جبهه‌های نبرد خونها داده‌اند و برای آن که یک وجب از خاک این کشور از دست نرود، امنیت برقرار باشد، مردمان کشورمان در آسایش و آرامش باشند، در مقابل بداندیشی و بدکرداری دشمنان ایران زمین ایستادگی‌ها کرده‌اند.

بی‌گمان ایران سترگ به یاری اهورامزدا از این آسیب و آتش همچون سیاوش بی‌گزند و سربلند بیرون خواهد آمد. ایدون باد.»

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.