فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه از طریق پایگاه های بسیج به صورت محله ای و منطقه ای و همچنین در سطح شهرستان چناران به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود

برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان چناران

به گزارش قدس خراسان آنلاین، محمود حامد در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج که با حضور اصحاب رسانه در سطح شهرستان چناران برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ برنامه از طریق پایگاه های بسیج به صورت محله ای و منطقه ای و همچنین در سطح شهرستان در این هفته در نظر گرفته شده که یکی از این برنامه ها، تجدید میثاق با خانواده شهداست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران ادامه داد: تجدید بیعت با ولایت، دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه چناران از دیگر برنامه های این هفته است که بسیجیان شهرستان در نشستی صمیمی، ضمن بیان گزارش کار به طرح مطالبات و دغدغه‌های خود و مردم خواهند پرداخت.

وی در رابطه با گروه های رزمایش فاطمی که یکی از برنامه‌های این هفته است نیز افزود: یکی دیگر از برنامه های این هفته برگزاری مرحله دوم رزمایش جهادگران فاطمی بود که در صبحگاهی مشترک با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بسیجیان و گروه های جهادی و با همراهی و حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

حامد تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی به روستای قرق که یکی از روستاهای محروم شهرستان است از دیگر برنامه های این روزهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران یادآور شد: گروه های بسیج دانش‌آموزی نیز در این هفته خوش درخشیدند وبا علاقه چشمگیری به ارائه خدمات پرداختند.

وی توزیع بسته های معیشتی و شناسایی زوج های نیازمند، برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی و اجرای برنامه های فرهنگی و رسانه‌ای را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

حامد از تشکیل قرارگاه خدمت رسانی مشترک با ادارات خبر داد و گفت: یکی از اتفاقات خوب اخیر پای کار آمدن ادارات و دستگاه های خدمات رسان مانند برق و آب و گاز ومخابرات در حل مشکلات زیرساختی روستاها و مناطق دورافتاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران، بسیج را خدمتگزار مردم دانست و افزود: دشمن همواره دنبال تضعیف نظام و انقلاب بوده و بسیج به عنوان یکی از نقاط قوت نظام، همواره مورد هجمه‌های بی امان بدخواهان ایران بوده است.

وی بیان کرد: در حوزه رسانه و فرهنگ سازی، موضوع نشست‌های بصیرتی با هدف جهاد تبیین با دعوت از اساتید وسخنران های مطرح کشوری در دستور کار قرارگرفته و در ۲۰ نقطه شهرستان برگزار می‌شود.

حامد گفت: برگزاری یادواره شهدای و همچنین یادواره شهدای امنیت، در طول هفته بسیج به صورت محلی و در سطح شهرستانی نیز از جمله رویدادهای مهم این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چناران در پایان عنوان کرد: به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد تشکیل بسیج با همراهی جمعی از بسیجیان و مسئولین شهرستان از ۴۳ خانواده شهید دیدار و تجلیل خواهیم کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.