این روزها برنامه های متنوعی از شبکه های مختلف صدا و سیما در حال پخش است. برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» یکی از همین برنامه ها است که با هدف پرداختن به دغدغه های مردم روانه آنتن شده است.

شریفی مقدم: «صبحانه ایرانی» به دنبال پرداختن به دغدغه های مردم است/ صبحانه ای با چاشنی خبر و به میزان لازم طنز

به گزارش قدس آنلاین در باب این برنامه با المیرا شریفی مقدم، مجری بخش مطالبه «صبحانه ایرانی» گفت وگو کردیم و جزئیات بیشتر را از ایشان جویا شدیم.

شریفی مقدم در ابتدا بیان کرد: «صبحانه ایرانی» که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۷صبح پخش می شود یک برنامه صبحگاهی پر از نشاط است.این برنامه بیشتر آیتم هایی با رنگ اجتماعی،فرهنگی و ورزشی دارد.بخش خبرخوانی در این برنامه به گزارش‌های روزنامه‌های مختلف و تبادل نظر درباره آن و گفت‌وگوی تلفنی با نویسنده آن مطلب اختصاص دارد. مهمانان میز اصلی این برنامه از چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی همچنین اقشار و حرفه‌های مختلف انتخاب شده‌اند.

«صبحانه ایرانی» به دنبال پرداختن به دغدغه های مردم است/صبحانه ای با چاشنی خبر و به میزان لازم طنز

وی با اشاره به آیتم صبحانه در این برنامه گفت: بخشی به اسم «صبحانه ایرانی» داریم که هرروز صبح روی میز صبحانه ای چیده می شود، یک‌نفر به عنوان مهمان حضور دارد و فضایی را برای گفت وگوی نرم و صمیمیانه توام با مطالب کاربردی و مفید فراهم می کنیم.این مهمانان در حین میل صبحانه چند دقیقه ای را مهمان برنامه ما در شبکه دو و از قاب تصویر مهمان خانه های مردم عزیز هستند.

این مجری در ادامه از موضوعاتی که در طول هفته به آن ها می پردازند گفت و افزود: میزهای تخصصی مانند میز تاریخ اسلام، میز سلامت، میز جهان، میز تاریخ معاصر، میز سواد رسانه‌ای، میز مصرف خانواده، میز طنز، میز ورزش و ... از جمله عناوین و موضوعات این برنامه هستند. کارشناس-مجریان این برنامه، تهیه گزارش میدانی، پلی‌بک، گفت‌وگو با مهمان برنامه و ... را بر عهده دارد.

وی در پایان از تازه کار بودن این برنامه گفت و عنوان کرد: با توجه به این که «صبحانه ایرانی» به مدت ۲ هفته است که روانه آنتن شبکه دو شده، توجه‌مردم را به خود جلب کرده است و مردم استقبال بسیار خوبی از این برنامه کردند.

خبرنگار: محدثه رضایی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.