پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 3۵ ساله خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.

پیغام PSG به لئو مسی رسید: یک پیشنهاد جذاب

به گزارش قدس آنلاین، اگرچه اولین فصل حضور لیونل مسی در ترکیب پاری سن ژرمن اصلا برای او خوب سپری نشد، اما این مهاجم باتجربه در فصل جدید به روزهای اوج بازگشته و دوباره همان ستاره موثر همیشگی شده است. قرارداد مسی با باشگاه فرانسوی در پایان فصل به اتمام می رسد و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد. برخی اخبار حاکی از احتمال توافق لیونل مسی با اینتر میامی از ایالت متحده بود و البته مدیران و کادر فنی بارسلونا نیز در هفته های اخیر از بازگشت احتمالی این بازیکن به نوکمپ استقبال کرده‌اند. البته دستمزد بالای مسی باعث شده این شایعه چندان شباهتی به واقعیت نداشته باشد و اوضاع مالی بارسلونا برای توافق دوباره با ستاره سابق خود چندان مساعد نیست.

پیغام PSG به لئو مسی رسید: یک پیشنهاد جذاب

حالا سایت گل در گزارشی مدعی شد مدیران و کادر فنی پاری سن ژرمن از عملکرد و تاثیرگذاری لیونل مسی در زمین و بیرون از میدان در ترکیب این تیم رضایت داشته و قصد دارند بلافاصله بعد از اتمام جام جهانی، به او پیشنهاد تمدید قراردادی برای دو فصل دیگر را ارائه دهند.

این مسئله به اطلاع ستاره آرژانتینی رسیده، اما او مطابق انتظار تصمیم‌گیری را به بعد از جام جهانی موکول کرده است. در صورت قبول این پیشنهاد، لیونل مسی تا 37 سالگی در پاری سن ژرمن مشغول به بازی خواهد شد و به این ترتیب بعید است او را در لباس تیم دیگری در قاره اروپا ببینیم. در ادامه نیز احتمال انتقال به باشگاه اینتر میامی و البته خداحافظی از فوتبال برای لیونل مسی وجود دارد."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.