بازیگر نقش دکتر در روزی روزگاری مریخ در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: نقش دکتر چمبه حذفیات داشت. در حال حاضر نیاز به تولید و پخش کار کمدی داریم تا تاثیرات مثبت آن را مانند زمان برره، جایزه بزرگ و .. ببینیم.

اصغر حیدری: مردم مشتاق دیدن سریال کمدی خوب هستند

اصغر حیدری، بازیگر سینما وتلویزیون از سال ۱۳۷۰ فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و با سریال «شب های برره» و نقش دکتر جکول جای خود را در قلب مردم باز کرد. حیدری این روزها مشغول بازی در سریال «روزی روزگاری مریخ» در پلتفرم نماوا و برنامه «کهکشان» در صداوسیما است.

او درباره همکاری طولانی مدت خود با برادران قاسم خانی اظهار کرد: همکاری من با برادران قاسم خانی از سریال پاورچین آغاز شد و تا ۱۰ روز پیش که مشغول ضبط روزی روزگاری مریخ بودیم، یعنی بیش از ۲۰ سال، ادامه داشته است. آقای قاسم خانی همان نقش دکتر برره را در مریخ برای من گذاشت. آنقدر به پیمان قاسم خانی و نوشته هایش اعتماد دارم که چشم بسته نقش را قبول کردم. حیدری درباره حذفیات کاراکتر دکتر چمبه در روزی روزگاری مریخ افزود: ابتدا قرار بود مریخ ۶۰ قسمتی باشد اما بنا به دلایلی تعداد قسمت ها کم شد و نقش من هم مغفول ماند. شاید به خاطر موفقیت شب های برره و تداعی خاطرات دوباره این نقش را به من داده اند البته بهتر است از قاسم خانی بپرسید.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به سوژه متفاوت و تخیلی «روزی روزگاری مریخ» گفت: روزی روزگاری مریخ بر اساس تخیل و تلفیقی از مسافران و شب های برره است. نمی توانم تصور کنم جهان آنطور باشد، ترجیح می دهم به همین شکل امروزی بمانیم.

حیدری درباره حضور پررنگ خود در سریال های کمدی دهه هشتاد تلویزیون بیان کرد: من از سال ۸۱ به واسطه آشنایی با مدیری و گروه طنزش ناخواسته در جریان رودخانه افتادم. اما از سال ۷۰ تا ۸۱ فقط نقش های جدی بازی می کردم، بارزترین آن «زیرنور ماه» بود. بعد از اینکه با مدیری کارهای طنز کردم فقط نقش طنز به من پیشنهاد می دهند وگرنه قبلا نقش جدی بازی کردم. وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه نقشی را به جز کاراکتر طنز بازی کند بیان کرد: هر بازیگری دوست دارد نقش های متفاوتی که تا به حال به او پیشنهاد نشده است را بازی کند. معمولا نقش ها را بر اساس فیزیک و چهره فرد به او می دهند، تا مخاطب در زمان اندک بهتر با آن کاراکتر ارتباط بگیرد. من دوست دارم نقش معتاد را بازی کنم اما بنا به نکته ای که گفتم این کاراکترها به من نمی خورد و کم پیش می آید این نقش را به من پیشنهاد کنند.

اصغر حیدری: مردم مشتاق دیدن سریال کمدی خوب هستند

اصغر حیدری که مدتی به عنوان مجری بازیگر در برنامه کهکشان حضور داشت، در این رابطه گفت: قبلا با مجید رستگار، کارگردان کهکشان ها در سریال وضعیت زرد کار کرده بودم. او جوان بسیار خوش ذوقی است. هنگامی که به دفترشان دعوت شدم بیشتر به بُعد بازی کار نگاه کردم. فعلا برنامه متوقف شده، اما قرار است اگر فاز بعدی کلید بخورد با ما تماس بگیرند. او با تاکید بر اینکه به حیطه مجری گری وارد نشده است، افزود: در این برنامه من و خانم فریبا ترکاشوند بازی داریم. مجری برنامه سپند امیرسلیمانی بود، من مجری گری نکردم و فقط در این برنامه بازیگری را به عهده داشتم.

بازیگر سریال شب های برره در پاسخ به این سوال که چرا چندسالی کم کار بوده است، می گوید: در دهه هشتاد با پاورچین، نقطه چین، جایزه بزرگ و ... دیده می شدیم. یک دفعه آن کارها متوقف شد. من هم کار سینمایی کردم چون کمتر در قاب تلویزیون بودم این حس برای مخاطب به وجود آمده که کم کار بودم. چند سینمایی کار کردم که هنوز اکران نشده است.

اصغر حیدری: مردم مشتاق دیدن سریال کمدی خوب هستند

وی با تاکید بر اینکه مردم مشتاق دیدن سریال کمدی خوب هستند، تصریح کرد: مردم نیاز به کمدی و خندیدن داشتند و دارند. در حال حاضر نیاز به تولید و پخش کار کمدی داریم تا تاثیرات مثبت آن را مانند زمان برره، جایزه بزرگ و .. ببینیم. هنوز در کوچه و خیابان من را به اسم دکتر شب های برره صدا می زنند. همین نشان دهنده استقبال خوب مردم از کمدی است. نمی دانم چرا دیگر فیلم و سریال کمدی خوب ساخته نمی شود. فقط این را می دانم که مردم عاشق این سریال ها هستند و قطعا استقبال می کنند.

اصغر حیدری، بازیگری است که این سال ها در فضای مجازی شوخی های زیادی با او شده است، این بازیگر عنوان کرد: اگر کسی بخواهد از شوخی های مردم ناراحت شوند نباید جلوی دوربین برود و بازیگر شود. من شوخی ها را محبت مردم می دانم. فقط از شوخی هایی که با خانواده ام می کنند ناراحت می شوم. مثلا یک بار عکسی با دخترم گذاشتم و برخی با سواستفاده عکس دختر من را برای تبلیغ قرص لاغری گذاشتند! سر همان ماجرا دیگر عکس خانوادگی در فضای مجازی نگذاشتم. از آنها هم شکایت کردم که پاک و عذرخواهی کردند. در کل خودم آدم شوخی هستم و بیشتر با خودم شوخی می کنم.

خبرنگار: لیلا نوعی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.