رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس درخصوص عدم ارائه گزارش پیشرفت پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، به شهردار تذکر داد.

تذکر دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار

به گزارش قدس خراسان آنلاین، حمید ضمیری در شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تذکر به شهردار مشهد، اظهار کرد: علیرغم چهار مکاتبه با شهردار مشهد مقدس درخصوص ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، با حداقل مبلغ قرارداد ۱۰۰ میلیارد ریال، شاهد عدم پاسخگویی کامل شهرداری به مکاتبات شورای اسلامی شهر و ارسال ناقص اطلاعات هستیم.

تذکر دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بر همین اساس، به استناد ماده ۶۷ آئین‌نامه داخلی شورای شهر، مراتب تذکر خود را به عملکرد شهردار مشهد مقدس اعلام می‌دارم و تقاضا داریم اقدامات مقتضی قانونی در این زمینه صورت گیرد.

همچنین کریمدادی، یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد طی تذکری در خصوص تصفیه خانه سپتاژ اظهار کرد: با توجه به اینکه روزانه ۲۰۰ تانکر مخصوص آب‌های فاضلاب از سطح شهر جمع اوری و به رودخانه کشف رود منتقل می‌شود، احداث تصفیه خانه سپتاژ با مساحت حدود۸ هکتار به عنوان گامی مهم در احیای رودخانه کشف بالغ بر ۷۴ میلیارد تومان در محل میامی اغاز شده است که متأسفانه در برنامه ریزی انجام شده پروژه عقب است.

تذکر دو عضو شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار


وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ فقط ۵۱/۵ درصد از اعتبار جذب شده است و در سال جاری تنها دو درصد پیشرفت فیزیکی گزارش شده است از شهردار تقاضا داریم به صورت ویژه به این موضوع رسیدگی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.