۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 832824

دانشجوی تراز انقلاب اسلامی

محمدکاظم انبارلویی، فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی

دانشگاه و دانشجوی تراز انقلاب اسلامی کسی است که در مقابل جنایات آمریکا و غرب در ایران سینه سپر کند و در صف اول مبارزه با استکبارستیزی حضور میدانی و فعال دارد . در سال 1332 دانشجویانی که در سنگ فرش دانشگاه به شهادت رسیدند پرچم ضدامپریالیستی در دست داشتند و فلسفه نامگذاری 16آذر به نام روز دانشجو نیز برگرفته از همین روحیه ضد استکباری دانشجویان دارد.

دانشجوی امروز باید بداند که در کدام جبهه و جناح در حال مبارزه و تلاش است، آیا در صف آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و در حال تهیه خوراک و محتوا برای آنها است یا در صف ملت و انقلاب اسلامی برای احیای حقوق از دست رفته انها در سطح بین المللی سینه سپر کرده است و تا پای جان برای بدست اوردن آنها تلاش خواهد کرد .

اغلب دانشجویان رسالت خود را در جنبش دانشجویی مطالبه گری در جهت مبارزه با استکبار می دانند اما تعدادی از آنها فریب خورده و پیاده نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی شده اند و آنچه در فضای مجازی به انها القا می شود را عمل می کنند. خوشبختانه تعداد دانشجویان و اساتید انقلابی که متوجه سیاست های غلط و منافقانه آمریکا، انگلیس و دیگر مستکبران دنیا شده اند در کشور بسیار زیاد می باشد. بسیاری از دانشجویان انقلابی در زیرسقف ازمایشگاه های دانشگاه های کشور در تلاش برای برافراشتن پرچم علم و پیشرفت کشور هستند و ایران را در کرسی اول پیشرفت علمی در خاورمیانه حفظ کرده اند که با حضور این قشر در کشور امید به سطح جامعه بازگشته است .

در طول دهه های اخیر شاهد شهدای دانشگاهی نظیر شهدای هسته ای از جمله شهید فخری زاده بودیم که جان خود را برای پیشرفت کشور گذاشتند که از آنها می توان به عنوان مجاهدان خاموشی یاد کرد که پرچم پیشرفت علمی کشور را بردوش کشیدند.

البته این رسالت همچنان در بین دانشجویان و اساتید انقلابی در گام دوم انقلاب استمرار داشته و آنها با بصیرت؛ هوشیاری و هوشمندی بدون اینکه ادعایی داشته باشند با خلاقیت، نوآوری و پشتوانه علمی در جهت توسعه و پیشرفت کشور در حال تلاش هستند و گول جنجال های دروغین و رنگین رسانه ای دشمنان جمهوری اسلامی ایران را نخواهند خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.