این روزها سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، به دلیل قرار گرفتن در تنگنای شدید امنیتی و انسداد، دست به دامن چند قداره‌کش ولات‌های خیابانی شده‌اند.

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌ و اوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

به گزارش قدس آنلاین، روز یکشنبه، سیزدهم آذر مرکز رسانهٔ قوه قضاییه در خبری از اعدام چهار نفر خبر داد که با عنوان «اعضای شبکه اراذل‌واوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» معرفی‌شده‌اند، این افراد که به نام «باند زکریا» در رسانه‌ها شهرت پیداکرده‌اند، به دلیل همکاری با دولت متخاصم به استناد ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ به سزای اعمال خود رسیدند.

اعدام ۴ سر شبکه باند اراذل اوباش بخشی از یک پرونده بزرگ از چندین شبکه متفاوت از یکدیگر است که درسه سال گذشته توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور شناسایی و منهدم شده است. در طی سال‌های اخیر گروهک تروریستی و جاسوسی موساد با یک تغییر راهبرد قابل‌توجه از برخی اوباش شناسنامه‌دار به‌جای افسران و عوامل نفوذی در برخی عملیات خود استفاده کرده است.

در برآوردهای اطلاعاتی دشمن رواج استفاده از اوباش به دلیل خاصیت هولیگانی و داشتن روحیات خاص ازجمله خشونت ذاتی، بی‌رحمی، عنصر حماقت و عدم کنترل هیجانات به‌صورت بالقوه می‌توانند تبدیل به سوژه‌ای ضد امنیتی شوند؛ ازاین‌رو سازمان‌های اطلاعاتی مختلف ازجمله موساد روی اراذل‌واوباش سرمایه‌گذاری سنگین کرده تا حدی که تنها در طی اغتشاشات محله محور شبکه فحشا در تهران بیش از ۴۰ نفر از اوباش سابقه‌دار در میان اغتشاش‌گران شناسایی و دستگیرشده‌اند.

در روزهای اخیر و پس از اعدام برخی از سرپل‌های شبکه تروریستی و جاسوسی موساد برخی محافل خاص سعی کرده‌اند با گره زدن چندین پرونده مختلف از همکاری اراذل‌واوباش با دولت‌های متخاصم با همکاری با رژیم صهیونیستی ابهاماتی را به سود جریان آشوب در کشور پدید آوردند؛ بدون توجه به این مسئله که در سه سال گذشته حداقل سه شبکه مجزا از اوباش در خدمت موساد به‌صورت جدا از یکدیگر شناسایی و منهدم شده‌اند.

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

لات‌های محله مسعود چه بودند و چه کردند؟

دوازدهم اسفند سال ۱۳۹۹ علی القاصی‌مهر، دادستان وقت تهران خبر داد که بسیاری از اراذل‌واوباش رویکرد سنتی خود را تغییر داده‌اند و بااتصال به سرویس‌های جاسوسی مورد بهره‌برداری سیاسی قرارگرفته و ابعاد امنیتی وسیع‌تری پیداکرده‌اند. منظور این مقام قضایی در آن روزها از شناسایی یک شبکه اوباش توسط سربازان گم نام امام زمان (عج) بود که تحت هدایت یکی از اوباش سابقه‌دار بانام «مسعود» مشغول به اقدامات تخریبی بود.

مسعود یکی از عناصر بدنام در جنوب شهر تهران بود که بیشتر وقت خود را به عیاشی مشغول بوده و بیشتر مواقع باید رد او را در قهوه‌خانه‌ها سپری می‌کرد، این فرد از طریق مال‌خری؛ دزدی از منازل مسکونی و شهرخری کسب درآمد می‌کرد. مسعود در میان دوستانش به این معروف بود که برای به دست آوردن پول دست به هر کاری می‌زند، این ویژگی عجیب از چشم سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه پنهان نمانده و سوژه‌ای مناسب برای آن‌ها محسوب می‌شد. مسعود از طریق فردی بانام اسرافیل که ساکن شهر باکو در جمهوری آذربایجان بود با افسر موساد آشنا می‌شود

مأمور موساد در اولین مأموریت از مسعود خواسته بود که به کارخانه فردی رفته و آن را آتش بزند، این عامل اطلاعاتی دشمن به مسعود گفته بود که این فرد پول او را خورده و می‌خواهد از او انتقام بگیرد. مسعود نیز با دریافت مقداری پول این مکان را آتش می‌زند، مدتی بعد خبری منتشر می‌شود که تعدادی فرد ناشناس یک کارخانه تولید ونتیلاتور بوده است! در روزهایی که مردم کشورمان سخت درگیر بیماری کرونا بوده و دولت‌های غربی به دلیل اجرای پروژه فشار حداکثری حاضر به فروش دارو و تجهیزات پزشکی به مردم ایران نبودند، اراذل وابسته به موساد یک کارخانه بومی را آتش زده بود تا با افزایش مرگ‌ومیر ناشی از بیماری فشار اجتماعی را بالا برود. مسعود و باند همکار با او با رصد دقیق اطلاعاتی دستگیر و به مجازات اعمال ننگین خود رسیدند.

فیلم/ باند لات‌های مسعود در خدمت موساد

باند وفا؛ عامل دست‌پرورده موساد در تهران

در آخرین روزهای اسفند سال ۱۴۰۰ مدیرکل اطلاعات استان آذربایجان غربی از «ضربات سهمگین» به «بزرگ‌ترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی» در این استان خبر می‌دهد که به گفتهٔ این مقام امنیتی «با اجیر کردن اراذل‌واوباش» به دنبال «اقدامات خرابکارانه» بودند. این شبکه که بانام وفا در رسانه‌ها شناخته می‌شود یکی از مهم‌ترین گروه‌های مزدور وابسته به موساد است که طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی منهدم شده است.

وفا یک پروژه بزرگ جاسوسی و خرابکاری بود که با شناسایی زودهنگام نتوانست به اهداف خود برسد، افسران موساد از وفا خواسته بودند که برای آن‌ها در داخل کشور بساط ترور، آدم‌ربایی، آتش‌سوزی و خرابکاری را پیش برده تا ایران کشوری ناامن جلوه داده شود.

وفا از طریق فردی بانام مستعار تونی (آرش) به موساد متصل شده و با دستور او یک تیم از اراذل‌واوباش تشکیل می‌دهد؛ شبکه وفا یک گروه اطلاعاتی و عملیاتی بود که زیر نظر شبکه تروریستی و جاسوسی موساد به‌صورت آنلاین آموزش‌دیده بود. موساد دریکی از عملیات‌های خاص از شبکه وفا خواسته بود که با ربایش یک کشاورز ساده او را به‌عنوان مأمور اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران جا زده و اعترافات او را به‌صورت فایل تصویری برای شبکه تروریستی اینترنشنال در لندن ارسال کند. شبکه تروریستی وفا که توانسته بود یک باند ده نفره تشکیل دهد در یک عملیات غافل‌گیر کننده شناسایی و پرونده آن در حال حاضر در دستگاه قضایی در دست بررسی است.

فیلم/ گروهک تروریستی وفا چگونه به موساد متصل شد؟

شبکه تروریستی زکریا؛ ماجرای افسران نیابتی دشمن!

اوایل خردادماه امسال روابط عمومی کل سپاه از دستگیری شبکه‌ای از اراذل‌واوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر داد. در این اطلاعیه با اعلام خبر دستگیری شبکه‌ای از اراذل‌واوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مده بود که این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم‌ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل‌واوباش می‌نمود.

با دستگیری سردسته این باند بانام محسن اردوخان‌زاده معروف به زکریا یک شاخه دیگر از همکاران موساد در تهران نیز شناسایی‌شده و هم‌زمان با زمین‌گیر شدن باند زکریا، تیمی دیگر از اراذل‌واوباش با هدایت فردی بانام میلاد اشرفی نیز دستگیر می‌شوند. زکریا یک مجرم سابقه‌دار و از اوباش نشان‌دار در غرب کشور است که پس از متواری شدن از کشور به یونان رفته و در آنجا پناهنده می‌شود، این شرور پرحاشیه به دلیل سرقت و قاچاق انسان در آتن دستگیرشده و به سه سال حبس محکوم می‌شود، در آن روزها موساد با بررسی پرونده زکریا در زندان یونان او را مهره‌ای مناسب برای اقدامات خود ارزیابی کرده و قدم‌به‌قدم به سوژه نزدیک می‌شود.

زکریا از طبق چند واسطه به افسر موساد بانام سیروس در سوئد متصل شده و افسر موساد در اولین مأموریت از او می‌خواهد یک باند از خلاف‌کاران تشکیل داده و دوستان سابقش که از اراذل‌واوباش سابقه‌دار هستند را به گروه دعوت کند. پس از تشکیل این گروهک آموزش‌های مختلف امنیتی به آن‌ها آغاز می‌شود. باند زکریا استفاده از وسایل ارتباط‌گیری خاص و برخی تکنیک‌های ضداطلاعاتی مانند تبدیل محیط ناامن به فضای امن را آموزش می‌بینند این شبکه پیچیده در طی چند مرحله برخی اقدامات ضد امنیتی ازجمله آدم‌ربایی را طراحی و اجرا کرده است.

این شبکه هفت‌نفره در دادگاه محاکمه شده و طبق ماده ۵۰۸ و احراز بزه همکاری با دولت متخاصم ۴ فرد مؤثر شبکه به اعدام محکوم شدند. بر اساس رأی نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور، متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده، به نامه‌ای حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم‌ربایی به اعدام محکوم شدند.

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

ضربه اطلاعاتی به سه شبکه نیابتی اراذل‌واوباش طی سه سال/ افسران موساد در تهران چرا اعدام شدند؟

این روزها سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، به دلیل قرار گرفتن در تنگنای شدید امنیتی و انسداد، دست به دامن چند قداره‌کش و لات‌های خیابانی شده‌اند. در حالی دشمن تا همین چند مدت قبل با لاف‌وگزاف گویی ادعا می‌کرد که می‌تواند هزار خنجر به مردم ایران بزند؛ حالا برای زدن یک تیغ کوچک در اغتشاشات به چنان وضعیتی گرفتارشده است که مجبور است یک واحد کامل عملیاتی از نیروهای خود را نابود کند تا تنها چند سکانس مضحک و کوتاه را برداشت کند.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.