مراسم تشیع و تدفین سرباز شهید معین قدمیاری با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، همرزمانش و مردم شهیدپرور و جمعی از مسئولان در شهرستان زبرخان برگزار شد.

سرباز شهید معین قدمیاری در زبرخان تشیع و تدفین شد

به گزارش قدس خراسان آنلاین، در حاشیه مراسم تشییع سرباز شهید اسماعیل جنگی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران زبرخان، اظهار کرد: شهید معین قدمیاری مرزبان هنگ مرزی زابل ظهر چهارشنبه، ۱۶ آذر، گذشته در درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار مسلح در مرزهای شمالی استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران زبرخان افزود: این شهید والامقام در مشهد و به همراه پدر، مادر و برادر کوچکش زندگی می‌کرد اما اصالتا از خرو علیا زبرخان بود. شغل پدر شهید معین قدمیاری آزاد و مادر وی خانه‌دار بوده است.

مهدی دشتی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور نیز اظهار کرد: شهرستان نیشابور ۲۴۰۰ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور با بیان اینکه شهدای امنیت در ۲ شهرستان نیشابور و زبرخان ۹۰، شهدای مدافع حرم ۱۲ و شهدای انقلاب نیز ۹ نفر است، شهدای دفاع مقدس این شهرستان را ۲۱۰۰ نفر عنوان کرد و افزود: شهید سلامت یک نفر و شهدای منا نیز ۴۷ نفر هستند.

وی با اشاره به اینکه نیشابور بزرگ ۲۴٠٠ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، تعداد شهدای شهرستان فیروزه را ۳۱۳ نفر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.