۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 834044

آیت الله سیدمجتبی معصومی لاری از علمای برجسته کرمانشاه درگذشت.

آیت الله معصومی‌لاری درگذشت

آیت الله معصومی لاری از علمای برجسته کرمانشاه و امام جماعت مسجدالمهدی(عج) کرمانشاه، امروز(۲۰ آذر) دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع آیت الله معصومی لاری، فردا(دوشنبه) راس ساعت ۱۰صبح از مقابل مسجد جامع کرمانشاه به سمت میدان آزادی برگزار و سپس پیکر مطهر ایشان به باغ فردوس منتقل می شود.

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت‌الله معصومی لاری

آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت عالم ربانی "حاج سیدمجتبی معصومی لاری(رحمت الله علیه)" از اساتید اخلاق و مفسران قرآن کریم را تسلیت گفتند.

مشروح پیام آیت‌الله علما و بهمن امیری مقدم به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم گرانقدر و استاد اخلاق، ابوالشهید مرحوم آیت‌الله حاج سید مجتبی معصومی لاری(رحمت الله علیه) موجب تأثر و اندوه فراوان گردید. آن عالم ربانی عمر شریف خود را صرف تبلیغ، ترویج و تبیین معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام نمود و همواره متواضعانه و با روی خوش در پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مردم خصوصاً جوانان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کرد.

اینجانبان فقدان آن عالم وارسته و متخلق به اخلاق اسلامی را به بیت معظم ایشان، حوزه‌های علمیه استان و مردم شریف کرمانشاه خصوصاً شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نماییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.