مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از شناسایی ۵۵ بیمار کووید۱۹ در کشور در شبانه روز گذشته خبر داد.

اعلام آخرین اخبار از وضعیت کرونا در ایران

به گزارش قدس آنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای از شناسایی ۵۵ بیمار کووید۱۹ در کشور در شبانه روز گذشته خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۵۲۶ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۸۳۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۲۶ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۹۰ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۵۸ نفر ثابت ماند.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۵۳۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۴ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۳۵۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش وبدا، در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: آفتاب

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.