۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
کد خبر: 834464

رونالدو نازاریو صادقانه حرف زد و گفت که علاقه ای به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ندارد.

رونالدو علیه لیونل مسی

به گزارش قدس آنلاین جام جهانی به پایان خودش نزدیک می شود و به مرحله نیمه نهایی رسیده ایم. سه شنبه و چهارشنبه چهره تیم های فینالیست مشخص خواهد شد و باید دید از بین فرانسه، آرژانتین، مراکش و کرواسی جام به کدام تیم خواهد رسید.

رونالدو نازاریو، در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد بهترین بازیکن جام گفت:«تا به اینجا کیلیان امباپه بهترین بازیکن جام بوده است و یک پله بالاتر از بقیه قرار دارد. تحت تاثیر او قرار گرفتم و تماشای بازی هایش لذتبخش است. با امباپه، فرانسه شانس بالایی برای قهرمانی دارد و بازی به بازی هم این را ثابت کرده است.»

رونالدو در مورد لیونل مسی و اینکه می گویند فوتبال یک جام جهانی به مسی بدهکار است، گفت:«خیلی ها شایسته هستند ولی در زمین باید عنوان قهرمانی را کسب کرد. آرژانتین عالی بازی نمی کند ولی انگیزه زیادی در بازیکنانش می بینم. بسیار می دوند و با قلب‌شان بازی می کنند. همچنین لیونل مسی را هم دارند که در مراحل حذفی تعیین کننده کار کرده است. اگر مسی در نهایت قهرمان شود، به خاطر او خوشحال خواهم شد.»

احتمال قهرمانی آرژانتین:«البته نمی توانم از طرف همه برزیلی ها حرف بزنم. به عنوان یک برزیلی اگر بگویم دوست دارم آرژانتین قهرمان شود، دروغ گفته ام و با شما صادق نبوده‌ام. ما رقابت دیرینه ای با هم داریم.»

منبع: افکار نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.