سباستین کیل، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، از جیوانی رینا، بازیکنی که در آستانه اخراج از اردوی آمریکا در جام جهانی قرار داشت، حمایت کرد.

حمایت دورتموند از چهره مغضوب تیم‌ملی آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، جیوانی رینا، بازیکن جوان تیم ملی آمریکا و باشگاه دورتموند، یکی از بازیکنانی بود که فرصت زیادی برای بازی در جام جهانی 2022 قطر پیدا نکرد. این مسئله واکنش هواداران تیم ملی آمریکا را نیز در پی داشت و گرگ برهالتر، سرمربی این تیم نیز در یکی از نشست‌های خبری خود، دلیل غیبت این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش را، مسائل فنی عنوان کرده بود.

اما با این حال، پیش از آن، سرمربی تیم ملی آمریکا تایید کرده بود که یکی از بازیکنان این تیم، در آستانه ترک اردو بوده است. البته برهالتر از افشای نام این بازیکن خودداری کرده بود اما اعلام کرد که مسئولان تیم ملی آمریکا تا آستانه رزرو بلیت بازگشت برای این بازیکن نیز پیش رفته بودند.

پس از این صحبت‌ها، وبسایت ESPN تایید کرد که رینا به دلیل عدم تلاش کافی در تمرین تیم ملی و درگیری در یک بازی دوستانه قبل از شروع جام جهانی، در آستانه ترک اردو قرار داشت.

حمایت دورتموند از چهره مغضوب تیم‌ملی آمریکا

از طرفی رفتارهای این بازیکن از زمانی که متوجه شد نقش پررنگی در جمع شاگردان برهالتر ندارد، تحت تاثیر قرار گرفت و همین مسئله نیز بار دیگر اختلافات را به اوج خود رساند و تا جایی پیش رفت که این بازیکن در صفحه اینستاگرام خود از صحبت‌هایی که در مورد او مطرح می‌شود، ابراز ناراحتی کرد و اشاره کرد که از اظهارات افراد حاضر در کادرفنی تیم آمریکا متعجب شده است.

حالا با پایان کار تیم ملی آمریکا در جام جهانی 2022 قطر، سباستین کیل، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند، در گفت‌وگویی با یک خبرگزاری آلمانی، با تاکید بر اینکه همه بازیکنان دورتموند از حمایت باشگاه برخوردار هستند، گفت: ما از اخباری که اخیرا درباره جیوانی منتشر شد، بسیار شگفت‌زده شدیم.

کیل با بیان اینکه این بازیکن به دلیل مصدومیت های متعدد دوران سختی را پشت سر گذاشته، توضیح داد: سال‌ها است که او را می‌شناسیم؛ با وجود اینکه این بازیکن هنوز 20 سال دارد، رفتار او کاملا حرفه‌ای است و ما به او به عنوان یک همکار ارزشمند در رختکن نگاه می‌کنیم.

او در پایان گفت: واقعیت این است که این موضوع مشکوک است و چیزی برای ما در دورتموند، قابل درک نیست. این مسائل درباره جیوانی رینا منصفانه نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.