۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 835512

روزهای خوب آنتوان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باعث شده تا این بازیکن باز هم مورد توجه باشگاه های اروپایی قرار گیرد.

جام جهانی درخشان، فرصت طلایی گریزمان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مدیافوت، باشگاه منچستریونایتد پس از عملکرد چشمگیر آنتوان گریزمان در جام جهانی، تلاش خود را برای جذب این بازیکن انجام می‌دهد.

مهاجم اتلتیکو مادرید در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عملکرد خوبی داشته و یکی از دلایل اصلی رسیدن تیم ملی فرانسه به فینال محسوب می‌شود. گریزمان حالا نه تنها در آستانه کسب دومین عنوان قهرمانی خود در جام جهانی قرار دارد، بلکه می‌تواند امیدوار باشد پس از درخشش در این تورنمنت، بار دیگر در عرصه باشگاهی نیز به روزهای اوج بازگردد.

آنتوان گریزمان تاکنون در همه بازی‌های فرانسه به جز باخت یک بر صفر مقابل تونس در مرحله گروهی به میدان رفته و در مجموع سه پاس گل داده است. او بیش از ۲۰ خلق موقعیت در این مسابقات به ثبت رسانده و در کنار لیونل مسی به برترین موقعیت‌ساز جام تبدیل شده است. گریزمان در کنار مسی، برونو و هری کین تاکنون ۳ پاس گل ارسال کرده و در دیدار فینال شانس کسب عنوان برترین گل ساز جام را در اختیار دارد.

وی به ازای هر هم‌چنین XA تولید شده توسط گریزمان، ۲/۱۶ بوده است؛ این یعنی او با ارسال پاس‌هایش، هم‌تیمی‌های خود را به ازای ۲/۱۶ گل در موقعیت گل‌زنی قرار داده که آماری قابل توجه است. شماره ۷ فرانسه ۶ شوت را روانه‌ی دروازه‌ی رقبا کرده و به اندازه‌ی ۰/۶۷ امید گل داشته است.

منچستر یونایتد به این بازیکن فرانسوی علاقه مند شده و گریزمان می‌تواند اتلتیکو را ترک کند تا جای خالی رونالدو در ترکیب شیاطین سرخ را پر کند. باشگاه منچستر یونایتد در تابستان نیز به جذب مهاجم فرانسوی علاقه داشته اما وی گفته است که از حضورش در اسپانیا راضی و خوشحال است.

در این فصل، دیگو سیمئونه کمتر از او استفاده کرده و گریزمان تنها ۱۱ بار از ۲۱ مسابقه برای تیمش به میدان رفته است. با وجود فرصت کم برای حضور در ترکیب اتلتیکو، گریزمان ۶ گل و ۵ پاس گل در این فصل به نام خودش ثبت کرده که آمار قابل قبولی به حساب می‌آید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.