رسانه‌های فرانسه به تصمیم کریم بنزما در مورد وداع با تیم ملی واکنش‌های مختلفی نشان دادند.

واکنش‌ها به خداحافظی کریم آبی‌ها؛ وداع بنزما با تیم فرانسه رادیکال بود

به گزارش قدس آنلاین، روز گذشته بنزما با انتشار پیامی در ۳۵ سالگی برای همیشه از تیم ملی کناره گیری کرد. وی چند روز قبل از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ به خاطر مصدومیت از فهرست نفرات تیم فرانسه کنارگذاشته شد، اما نامش همچنان به عنوان عضوی از تیم در اردوی دوحه ماند. این بازیکن در دو هفته پایانی جام، به سرعت دوره نقاهت را پشت سرگذاشت و حتی در تمرینات رئال مادرید نشانه‌های خوبی از آمادگی ارائه داد.

با این حال دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه چند روز قبل از بازی نهایی پیکارهای جام جهانی عنوان کرد بنزما را به تیم ملی بازنمی گرداند. این ستاره بدون آنکه در جام جهانی باشد، در کسب مقام نایب قهرمانی سهیم شد. او روز گذشته از ادامه حضور در تیم ملی اعلام کناره گیری کرد و در پیامی نوشت قصه حضورش در جمع خروس‌ها دیگر به پایان رسیده است. رسانه‌های فرانسه به این تصمیم واکنش‌های متفاوتی نشان دادند. سایت مرکاتو نوشت تحت تاثیر فضای ناامیدکننده کسب عنوان نایب قهرمانی جهان، بنزما چنین تصمیمی گرفت.

روزنامه اکیپ عنوان کرد:کریم درنگ نکرد. یک روز بعد از شکست بی رحمانه آبی‌ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲، او به عنوان غایب بازی‌های قطر، اعلام بازنشستگی از تیم ملی کرد. انتخابی رادیکال که شبهاتی را برمی انگیزد.

این نشریه ادامه داد: بنزما حتی منتظر نشد تا ببیند دشان واقعا در راس کادر فنی آبی‌ها می‌ماند یا خیر. او که از بی توجهی در روزهای پایانی جام نسبت به خود، ناراحت شده بود، تصمیم گرفت به ماجراجویی در تیم فرانسه خاتمه دهد.


سایت فرانس اینفو در مورد این اتفاق نیز نوشت: بنزما به خاطر باخت فرانسه متاثر بود و نمی‌خواست بماند تا در آینده گناه باخت را متوجه او بدانند.

سایت اسپورتس هم به کنایه نوشت خداحافظی وی باعث خرسندی برخی فورواردهای تیم شد که حالا رقیبی مثل او را در تیم ملی نمی‌بینند.

منبع: آنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.