مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی بسیار خوبی از جانب پیکان بود و جانب تیم تراکتور هم خیلی خوب وقت‌کشی کردند.

امیدیان: بازیکنان تراکتور خیلی خوب وقت‌کُشی کردند

به گزارش قدس آنلاین، جلال امیدیان مربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست یک بر صفر مقابل تیم تراکتور تبریز در نشست خبری بعد از بازی به دلیل محرومیت سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم امیدیان در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی بسیار خوبی از جانب پیکان بود و جانب تیم تراکتور هم خیلی خوب وقت‌کشی کردند و جوانان ما کاری کردند که بازیکنان گران قیمت تراکتور وقت‌کشی کنند من هرچه نگاه کردم بازیکنان تراکتور فقط روی زمین بودند.

وی در ادامه گفت: فقط دروازه‌بان آنها حدود سه یا چهار بار به زمین افتاد. خوشحالم از اینکه بچه‌های ما اینقدر به تیم حریف فشار آوردند که تیم تراکتور با آن همه هزینه مقابل جوانان ما وقت‌کشی می‌کرد. روز گذشته من صحبتی کردم و گفتم خیالم راحت است و بازی سختی برای داور نخواهد بود. ولی من اشتباه کردم این بازی برای این داور خیلی سخت بود و حدود ۱۰۰ روز بود که این داور قضاوت نکرده بود و همان زمانی که ما خیلی فشار آوردیم و بازی برای ما بود داور روی یک خطا که جلوی چشمانش هم بود خطای هند را برای ما نگرفت و همانطور خطا شد و تبدیل به گل برتری تراکتور شد.

مربی تیم فوتبال پیکان اذعان داشت: تیم تراکتور از نظر وقت‌کشی تیم برتر میدان بود ولی از نظر فنی و فوتبال بچه‌های ما خیلی بهتر بازی کردند. امیدوارم این بدشانسی‌ها، ناداوری‌ها و اشتباهات داوری جایی برای ما تمام شود در حدی که بتوانیم یک بازی را ببریم. در دو ماه گذشته خیلی زحمت کشیدیم و امیدوارم در ادامه اتفاقات خوبی برای ما بیفتد.

منبع: مشرق نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.