مدافع تیم ملی فوتبال اوکراین ادعای جنجالی درباره داور اسپانیایی بازی این تیم برابر ولز در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مطرح کرد.

ادعای جنجالی مدافع اوکراین: صعود ولز به جام جهانی ۲۰۲۲ یک دستور بود!

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتبال اوکراین ۵ ژوئن با پذیرش شکست یک بر صفر برابر ولز در شهر کاردیف از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. ولز نیز با این پیروزی راهی قطر شد و در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و ایران رقابت کرد.

اکنون والری بوندار، مدافع باشگاه شاختار و تیم ملی اوکراین در مورد عملکرد ماتو لائوس، داور اسپانیایی اوکراین و ولز برای حق حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد و گفت: ما برای این دو مسابقه (اسکاتلند و ولز) خیلی آماده شدیم. فهمیدیم که هر دو تیم با پنج مدافع بازی می‌کنند. وقتی از اسکاتلند عبور کردیم، حال و هوای بسیار پرشوری در تیم ملی اوکراین وجود داشت. خیلی دوست داشتیم به جام جهانی برویم. فکر می‌کنم ماتو لائوس این بازی را برای ولزی‌ها درآورد، زیرا یک پنالتی مسلم روی یارمولنکو را نگرفت. اگر پنالتی می‌گرفت و نتیجه یک - یک می‌شد، با اخرج بازیکن حریف سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

بوندار افزود: لائوس فکر می‌کند شماره یک است، توجه را به خود جلب می‌کند. او احتمالاً فکر می‌کند که بهترین داور جهان است، گاهی اوقات بسیار پرمدعا رفتار می‌کند. رفتارش به خوبی او را مشخص نمی‌کند. ما او را به خوبی نمی‌شناسیم. این داوری است که هر کاری که به او در میکروفن یا قبل از مسابقه گفته می‌شود، انجام می‌دهد تا این تیم (ولز) یا تیم دیگری پیش برود. لائوس هر کاری در این راستا انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.