رئیس شورای سیاسی جنبش نجبای عراق گفت که نخست‌وزیر با مردم رو راست باشد و به مذاکره بی‌فایده با آمریکایی‌ها تن ندهد.

جنبش نجباء: آمریکا عامل افزایش نرخ دلار در عراق است

به گزارش قدس آنلاین، «شیخ علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نجباء در پیامی، افزایش نرخ دلار در عراق را جزو اقدامات عامدانه آمریکا در این کشور دانست.

او در پیامی در صفحه تویئتری خود نوشت: «با توجه به اطلاعاتی که از منابع موثق به دست ما رسیده، مسبب اصلی افزایش نرخ دلار در قیاس با دینار عراقی، اشغالگران آمریکایی هستند».

شیخ «علی الاسدی» با تأکید بر اینکه «آگاهی از این واقعیت، بینش و روحیه سازندگی را در مقاومت افزایش خواهد داد»، افزود: «گشودن کانال‌های دیپلماسی و مذاکره با اشغالگران آمریکایی در مسائل حیاتی فایده‌ای ندارد، زیرا آن‌ها هیچ احترامی برای چنین رویکردی قائل نیستند».

وی در ادامه نوشت: «تجربه ثابت کرده است که در قبال آمریکایی‌ها جز منطق زور و استفاده از ابزارهایی که آن‌ها به‌خوبی شناخته و آزموده‌اند، کاربرد ندارد».

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان با اشاره به اینکه «نباید از تلاش آمریکایی‌‎ها به‌منظور تحمیل گرسنگی و به زانو درآوردن کشورمان غافل شویم»، نوشت: «از رهبران سیاسی و جناب نخست‌وزیر می‌خواهیم که تسلیم راهکارهای حقارت‌بار نشوند و با مردم در مورد نقش منفی اشغالگران ـ که خواهان سلطه مستکبرانه بر عراق هستند ـ روراست باشند تا خود ملت درباره مقابله با اشغالگران تصمیم بگیرد».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.