معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، از آماده باش بیش از ۵۰۰ نیروی خدمات شهری شامل پاکبانان و آتش نشانان در محورهای منتهی به حرم رضوی، برای ارائه خدمات شایسته به عزاداران فاطمی خبر داد.

آماده باش ۵۰۰ نیروی خدمات شهری مشهد همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س)

به گزارش قدس خراسان، علی نجفی اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن شهادت دخت نبی مکرم اسلام، حضرت صدیقه طاهره (س)، برنامه ریزی‌های مختلفی برای ارائه خدمات شایسته به عزاداران فاطمی در شهر مشهد صورت گرفته است؛ که از آن جمله می‌توان به آماده باش بیش از ۵۰۰ نیروی خدمات شهری اعم از پاکبانان و آتش نشانان به همراه بالغ بر ۲۰ دستگاه خودروی عملیاتی آتش نشانی و خودروهای حمل پسماند اشاره کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: شستشو و تنظیف ویژه ۵ محور منتهی به حرم رضوی شامل محورهای امام رضا (ع)، شیرازی، نواب، طبرسی و اندرزگو تا پایان مراسم شام غریبان حضرت زهرا (س)، در دستور کار قرار دارد و بیش از ۱۰۰۰ چشمه سرویس بهداشتی به صورت فوق العاده در معابر منتهی به حرم رضوی فعالیت می‌کنند و ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی دیگر نیز به صورت سیار در محورهای پر تردد مستقر شده اند.

وی بیان کرد: امسال علاوه بر سیاه پوش کردن عرشه‌های پل‌های شهری با استفاده از ۱۱۰۰ پرچم سیاه، ۱۷۱ جایگاه ویژه نصب بنرهای مناسبتی نیز در سطح شهر مستقر شد و هیئات مذهبی برای اطلاع رسانی برنامه‌های مذهبی از این بستر بهره بردند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.