رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه ملت فلسطین همواره به مقاومت خود در برابر اشغالگران ادامه خواهد داد، تصریح کرد که روی کار آمدن کابینه جدید رژیم صهیونیستی وضعیت اراضی اشغالی را در موقعیت تنش قرار خواهد داد.

اولین واکنش هنیه به کابینه تندروی رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، فارس نوشت: اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، شامگاه امروز، چهارشنبه، تأکید کرد که مقاومت و وحدت مردم اولویت مردم فلسطین در مواجهه با اولویت‌های کابینه جدید رژیم صهیونیستی است.

بنابر گزارش پایگاه خبری «شهاب»، رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: «همه باید این را بدانند که رویکرد سیاسی و فکری سران اشغالگر و کابینه‌های آنان به‌ویژه [کابینه] کنونی وضعیت کلی [اراضی اشغالی] را در موقعیت تنش قرار می‌دهد.»

هنیه اضافه کرد که شهرک‌سازی‌ها با تشدید مقاومت مواجه خواهد شد و دامنه این مقاومت افزایش خواهد یافت و فشار با تمام ابزارهای موجود وارد خواهد شد تا شهرک‌نشینان و رژیم اشغالگر از کل خاک فلسطین ریشه‌کن شوند.

وی همچنین تأکید کرد که ملت فلسطین ـ به‌ویژه در قدس و کرانه باختری ـ با حمایت دیگر مناطق این کشور ابتکار عمل‌های دفاعی و مقاومتی خود را ادامه داده و تهدیدات رژیم صهیونیستی آن‌ها را نخواهد ترساند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در پایان همچنین بیان کرد که ملت فلسطین با عبور از تمام مرزها، رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان را غافلگیر می‌کند تا خاک فلسطین و قدس را ترک کنند.

منبع: ایکنا (خبرگزاری بین‌المللی قرآن)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.