دبیر انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۲ ماه است که بنزین سوپر در جایگاه‌های مشهد توزیع نشده است.

۲ ماه است که بنزین سوپر در جایگاه‌های مشهد توزیع نشده است

به گزارش قدس خراسان، قاسم کامران‌فر با بیان اینکه مشهد کسری بنزین ندارد، ولی بنزین سوپر توزیع نمی‌شود، اظهار کرد: در این خصوص اعلام شده که علت این مساله اورهال پالایشگاه اراک است. قرار است بعد از اتمام عملیات اورهال بنزین سوپر در تهران و سپس کلان‌شهرها توزیع شود. باید توجه داشت از ۹ دی ماه توزیع بنزین سوپر آغاز شده، ولی همانند گذشته ارسال این فراورده با فاصله زمانی نسبتا زیادی صورت می‌گیرد که این موضوع تکافوی رفع نیاز مداوم و همه روزه جایگاه‌ها را نمی‌کند.

دبیر انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خراسان رضوی بیان کرد: باید توجه داشت جایگاه‌دار ۵۰۰۰ لیتر انتهایی مخزن را استفاده نمی‌کند چرا که ممکن است لجن داشته باشد و موجب سوختن پمپ‌ها نیز شود. هنگامی که فراورده توزیع نمی‌شود، موجودی انتهای مخازن نیز تبخیر می‌شود و ضرر این موضوع متوجه جایگاه‌دار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به طور میانگین هر مخزن بنزین سوپر روزانه بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ لیتر کسری سوخت دارد که ارزش ریالی آن در هر ماه ۱۰ میلیون تومان می‌شود. باید توجه داشت جایگاه‌دار امانت‌فروش است و شرکت نفت نیز زیر بار این وضعیت نمی‌رود و به همین دلیل جایگاه‌دار را در کمیته تخلفات بابت کسری غیر مجاز جریمه هم می‌کنند.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.