برادر شهید رضایی گفت: همسر شهید تعریف می‌کرد محسن اذن شهادت خود را شب شهادت حضرت زهرا با نذری سمنویی که در منزل پختیم گرفت، و همان شب گفته سیاه‌پوشی و پرچم حضرت زهرا(س) را باز نکنید چون برای شهادتم نیاز می‌شود.

توصیه شهید محسن رضایی به همسرش چه بود؟/ اذن شهادت در شب شهادت حضرت زهرا(س)

به گزارش قدس آنلاین، حسین رضایی، برادر شهید محسن رضایی در خصوص معرفی برادر خود اظهار داشت: محسن، متولد ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۴ بود و یکی از افتخارات خانواده هم‌زمانی تولد او با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است و از سمتی افتخار دیگرهم‌زمانی تشییع او با سالروز شهادت حاج قاسم است.

وی با یادآوری اینکه برادرم ۲ پسر به‌نام‌های محمد یاسین ۳ ساله و محمد طاها ۶ ساله دارد، افزود: محسن عاشق شهادت بود و مادرم می‌گوید افتخارمان این است که در این راه به شهادت رسید.

رضایی در خصوص ویژگی‌های برادر شهیدش تصریح کرد: از خصوصیات محسن اخلاق بسیار خوب او، دستگیری از خانواده‌های بی‌بضاعت، احترام به پدر و مادر، اطاعت از ولایت، پرهیز از هرگونه غیبت، امر به معروف و نهی از منکر و ترک محل غیبت بود.

این برادر شهید در خصوص لزوم حضور مدافعان امنیت در عرصه اتفاقات اخیر کشور بیان داشت: نظام، انقلاب، کشور و اسلام ما نیاز به امنیت دارد و ما مدافعان این نظام و ناموس مردم هستیم و باید جان‌مان را در این مسیر بگذاریم و افتخار خانواده این است که فرزندشان در راه اسلام، قرآن و ولایت به شهادت رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه انتظار مادر شهید پیگیری این پرونده و دستگیری قاتلان شهید است تا به جزای عمل خود برسند، گفت: جزئیات شهادت طبق خبری که از طرف سپاه اعلام شد، بر اثر اصابت تیر جنگی اشرار بود.

رضایی در پایان با اشاره به خاطره‌ای از همسر شهید یادآور شد: همسر شهید می‌گفت محسن رزق شهادت خود را شب شهادت حضرت زهرا با نذری سمنویی که در منزل پختیم گرفت، و همان شب گفته سیاه‌پوشی و پرچم حضرت زهرا(س) را باز نکنید چون برای شهادتم نیاز می‌شود.

گفتنی است، شهید محسن رضایی بسیجی پاسدار در جریان ناآرامی‌های شنبه ۱۰ دی‌ماه در شهر سمیرم با شلیک اشرار مسلح وابسته به منافقان به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.