به گفته فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، راهپیمایی که مقرر بود از چهارراه انقلاب کرمان تا گلزار شهدا در روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شود اما با توجه جمعیت چند صد هزار نفری، ازدحام جمعیت چهارراه انقلاب تا گلزار شهدا را فرا گرفته بود.

صدها هزار نفر در راهپیمایی شهادت سردار شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، سردارمحمدعلی نظری پیش از ظهر امروز ۱۴ دی ماه در گردهمائی فرزندان شهداء به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: از هشتم تا ۱۸ دی ماه جاری برنامه های سالگرد شهادت سردار دل ها برگزار می شود.

او می افزاید: امسال کرمان بیشترین برنامه های سالگرد در کل کشور را داشت و از همه ظرفیت سخنرانان برای تبیین نظرات فکری و عملی حاج قاسم استفاده شده و می شود.

طبق اعلام فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، اعزام گروه های جهادی برای کمک به محرومین و محرومیت زدایی از ۱۰ دی ماه در استان آغاز شده است، همچنین ۲۱۶ پروژه محرومیت زدایی در ریگان افتتاح شد و ۶۳ روستا در نرماشیر نیز در این ایام آبرسانی شد که حدود ۵۲ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

به گفته او، راهپیمایی که مقرر بود از چهارراه انقلاب کرمان تا گلزار شهدا در روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شود اما با توجه جمعیت چند صد هزار نفری، ازدحام جمعیت چهارراه انقلاب تا گلزار شهدا را فرا گرفته بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.