فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس، از امروز، ۱۴ دی‌ماه در سینماهای مشهد اکران می‌شود.

اکران فیلم «ملاقات خصوصی» در سینماهای مشهد

به گزارش قدس خراسان، فیلم ملاقات خصوصی که از امروز، ۱۴ دی‌ماه همزمان با سینماهای سراسر کشور در سینماهای فعال مشهد نیز اکران خواهد شد، نخستین فیلم بلند امید شمس محسوب می‌شود و نویسندگی آن را علی سرآهنگ، بهمن ارک و امید شمس به صورت مشترک انجام داده‌اند و تهیه‌کنندگی آن نیز برعهده امیر بنان بوده است.

این فیلم که سال گذشته در چهلمین جشنواره فیلم فجر حاضر بود، توانست نظر مثبت بسیاری از مخاطبان و منتقدان سینما را به خود اختصاص دهد و رتبه اول آرای مردمی را از آن خود کند. همچنین بررسی میزان فروش ۲۲ فیلم حاضر در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر نشان می‌دهد که «ملاقات خصوصی» با ۸۱۸ میلیون تومان درآمد، پرفروش‌ترین فیلم این دوره نیز بوده است.

فیلم ملاقات خصوصی ملودرامی عاشقانه است که در بطنش اشاراتی به مشکلات و معضلات اجتماعی می‌شود. این فیلم روایت داستان زندگی دختری به‌نام پروانه است که پدرش در زندان بوده و او با گرداندن مغازه‌ای در تلاش است که خرج زندگی خانواده‌اش را تهیه کند، اما در این میان با مردی به نام فرهاد آشنا می‌شود که به او ابراز علاقه می‌کند، درحالیکه این تنها ابتدای راه است.

از بازیگران ملاقات خصوصی می‌توان به پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیرحسین بیات اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اینترنتی فروش بلیت، بلیت خود را رزرو نمایند و در ساعت مقرر به سینما مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.