معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با به کارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.

اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه پایتخت

به گزارش قدس آنلاین، حسین نظری درباره اجرای طرح «بهاران خدمت» گفت: با توجه به در پیش رو بودن مناسبت‌های مختلفی چون آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن (ماه مبارک رمضان)، میلاد امام زمان (عج) و…، اجرای طرح بهاران خدمت در راستای ارتقا سطح رضایتمندی در شهر، ارتقا و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری، اجرای اقدامات ویژه متناسب با ایام ملی و اعیاد مذهبی پیش رو و… اجرایی خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه با بیان این که این طرح در دو محور اجرا خواهد شد، اظهار کرد: طرح ویژه شامل بزرگراه‌ها و شریان اصلی است که از تاریخ پانزدهم دی تا پانزدهم بهمن به مدت یک‌ماه و طرح عمومی نیز در سطح منطقه، نواحی و محلات از یکم بهمن تا پانزدهم اسفند به مدت ۴۵ روز در سطح مناطق ۲۲ گانه اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، در این طرح مأموریت‌های ویژه و تخصصی برای هر معاونت (خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمران و سایر واحدها (سازمان‌ها، شرکت‌ها و…) تعریف شده است که باید بر اساس زمانبندی تعیین شده به اتمام رسیده و در سطح شهر تهران اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.