مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: خط دفاعی یکی از مهم‌ترین و دشوارترین قسمت‌های فوتبال است و باید بین خط دفاعی و حمله بالانس ایجاد کنیم. در اوایل لیگ خط حمله خوبی داشتیم، سپس روی خط دفاعی کار کردیم و در حال حاضر باید روی گلزنی تمرین کنیم.

منهاجی: مقابل سپاهان استرسی نداریم/در نیم فصل بازیکن خارجی جذب می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین تیم فوتبال سپاهان و مس کرمان فردا _پنجشنبه پانزدهم دی‌ماه_ در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل یکدیگر به میدان می‌روند. آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس کرمان در کنفرانس خبری پیش از بازی با سپاهان، اظهار کرد: سپاهان باشگاه سابقه داری است که یک الگوی خوب در سطح کشور است. سپاهان فوتبال درستی بازی می‌کند و این موضوع مربوط به امسال نیست بلکه از گذشته این تیم به همین شکل بوده است، بازی هجومی ارائه می‌دهند و یک تیم دوست داشتنی هستند.

وی ادامه داد: در بازی فردا مرادی فر و زینعلی را به علت مصدومیت و خدایی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و با بازیکنان جوان مقابل سپاهان صف آرایی می‌کنیم که تجربه بزرگ و لذت بخشی برای آن‌ها خواهد بود. بازی‌های گذشته سپاهان را دیدم، در روز شکست هم موفقیت‌های زیادی ایجاد می‌کنند. در چند بازی اخیر، تیم ما هم نتیجه و موقعیتی که به دست آورده متفاوت است، زیرا موقعیت زیاد داشتیم، اما در گلزنی مشکل داریم. امیدوارم همیشه اینقدر بدشانس نباشیم و فوتبال روز خوب خود را به ما نشان دهد.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه بعد از بازی با سپاهان تغییراتی در تیم خود ایجاد می‌کنیم، خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید و خارجی در نیم فصل به جمع ما اضافه می‌شوند تا تیم را تقویت کنیم، به نظرم اگر بازیکن خارجی زودتر به جمع ما اضافه می‌شد نتایج بهتری کسب می‌کردیم، اما در حال حاضر از بقیه تیم‌ها عقب افتادیم و باید در نیم فصل دوم جبران کنیم. سپاهان و مس کرمان از هیچ لحاظی برابر نیستند، استادیوم خالی نقش جهان از هیجان بازی کم می‌کند و امیدوارم روزی شاهد حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها باشیم.

منهاجی تصریح کرد: جایگاه مس کرمان و سپاهان متفاوت است، سپاهانی‌ها برای قهرمانی می‌جنگند و قصد داریم در لیگ برتر بمانیم، به همین دلیل استرسی برای بازی فردا نداریم. فشار بعد از باخت تیم ما و سپاهان متفاوت است و کسی توقع ندارد در اصفهان سپاهان را ببریم، اما بازیکنان جوانمان تلاش می‌کنند بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند. از بازی سوم خود منتظر جذب بازیکن خارجی بودیم که به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد و در حال حاضر منتظر هستیم این اتفاق رخ دهد.

وی درباره عملکرد خوب خط دفاعی تیمش، اظهار کرد: خط دفاعی یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین قسمت‌های فوتبال است، اما باید بین خط دفاعی و حمله بالانس ایجاد کنیم. در اوایل لیگ خط حمله خوبی داشتیم، سپس روی خط دفاعی کار کردیم و در حال حاضر باید روی گلزنی هم تمرین کنیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان اینکه آلودگی هوا روی بازیکنان تأثیر دارد، تاکید کرد: آلودگی هوا به بازیکنان لطمه می‌زند، نمی‌دانم راه حل آن چیست، اما می‌دانم ورزشکاران بیشتر از دیگر انسان‌ها اکسیژن می‌گیرند.

منهاجی درباره بی احترامی که به علی دایی در شبکه تلویزیون شد، گفت: علی دایی برای من به عنوان یک فوتبالیست جایگاه ویژه‌ای دارد، آقایی که راجع به او در تلویزیون اظهار نظر کرد به نظرم بهتر است راجع به دایی مطالعه کند. علی دایی قسمت نهانی در زندگی خود دارد که کسی آن را نمی‌داند و همیشه در کنار مردم است. باید احترام بزرگ‌ترها را حفظ کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.