فرماندار مشهد درباره احتمال تعطیلی مدارس و ادارت در روز شنبه به دلیل برودت هوا متذکر شد: برای روز شنبه تا این لحظه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس یا ادارات گرفته نشده و در صورت تعطیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

شنبه مدارس و ادارات تعطیل نیستند/ وفور اقلام معیشتی در بازار مشهد 

محسن داوری در گفتگو با قدس خراسان با بیان اینکه همه نانوایی ها پخت دارند و مواد اولیه لازم و سوخت برای آنها پیش بینی شده است و مشکلی در تامین نان وجود ندارد، افزود: در مورد تامین اقلام معیشتی هیچ مشکلی نداریم چون از قبل پیش بینی های لازم شده بود و با تدابیر انجام شده ما دغدغه ای در سطح شهر نداریم.


فرماندار مشهد عنوان کرد: در حال توزیع گوشت منجمد و گرم در همه تعاونی های کارکنان و کارگران و بازارهای شهرداری در سطح شهر انجام می‌شود، ضمن اینکه در انبارها همه اقلام موجود و به اندازه کافی تولید انجام شده است و کشتارگاه ها فعالند.

وی یادآور شد: اگرچه شاهد برودت هوا و لغزندگی در محورهای مواصلاتی هستیم اما راه‌ها برای جابجایی اقلام باز است هر چند که ممکن است به کندی این رونداتفاق بیفتد.


داوری تاکید کرد: پاساژها و تامین کنندگان اقلام غیرضروری برای اینکه فشار گاز افت نکند در ساعت ٢٠ شب موظف به تعطیلی هستند و مراکزی که اقلام اساسی را توزیع می کنند هیچ محدودیتی در ساعات کاری ندارند.


فرماندار مشهد گفت: آنچه که مهم است ستاد بحران از قبل پیش بینی های لازم را انجام داده و دچار هیچ مورد خاصی در شهر مشهد نشدیم و کمبودی در اقلام نداریم، انتظار می رود مردم در مصرف گاز و برق صرفه جویی کنند تا دچار چالش نشویم.


وی اظهار کرد: با توجه به برودت شدید هوا و لغزنده بودن سطح معابر احتمال بروز حوادث جاده ای زیاد است و از همشهریان می خواهیم از تردد غیر ضروری اجتناب کنند تا حادثه ای اتفاق نیفتد و وسایل نقلیه عمومی جهت استفاده عمومی در حال خدمت رسانی هستند.


داوری تصریح کرد: ستاد بحران در ایام زمستان آماده باش است و این موج سرما تا شنبه ادامه دارد و بعد از آن، برودت هوا به تدریج کاسته می‌شود و طبق پیش بینی‌ها در اواخر هفته آینده مجدد بارش داریم.


فرماندار مشهد درباره احتمال تعطیلی مدارس و ادارت در روز شنبه به دلیل برودت هوا متذکر شد: برای روز شنبه تا این لحظه تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس یا ادارات گرفته نشده و در صورت تعطیلی اطلاع رسانی خواهد شد.


گفتگو از: طاهره فجرداودلی


انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.