۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
کد خبر: 841738

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: با هماهنگی انجام گرفته میان این اداره و پلیس راه تهران بزرگ، تمامی عوامل راهداری برای استقبال از بارش برف طی شب جاری تا ظهر فردا، در آماده باش قرار گرفتند.

آماده باش عوامل راهداری شهرستان ری

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا زمانی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلسه تعامل و هم اندیشی میان اداره کل راهداری و حمل و جاده ای استان تهران و فرماندهی پلیس راه تهران بزرگ در اداره راهداری و حمل و جاده ای شهرستان ری، برگزار شد تا هماهنگی های لازم برای مقابله با بارش برف پیش رو انجام گیرد.

وی یادآورشد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی بارش برف از ساعت ۲ بامداد یکشنبه آغاز می شود و تا ظهر فردا ادامه دارد از همین رو برای باز نگاه داشتن مسیرهای ارتباطی جنوب استان تهران به خصوص در شهرستان ری و با تاکید بر آزادراه تهران- قم هماهنگی لازم انجام گرفت.

زمانی اظهارداشت: با توجه به حساسیت و استراتژیک بودن محور تهران- قم و اهمیت آن در تردد میان ۱۷ استان و دسترسی به فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) این نشست برگزار شد تا اقدامات لازم برای خدمات رسانی بهینه در این مسیر به موقع انجام گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری گفت: برای نگهداری از راه های این شهرستان به ویژه محور تهران- قم، اجرای عملیات شن و نمک پاشی و کمک به خودروهای در طول مسیرها، تمامی عوامل راهداری و پلیس راه در حالت آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: در همین زمینه ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۶ دستگاه ماشین آلات سبک و ۷۰ نیروی راهداری آماده خدمت رسانی هستند.

زمانی ادامه داد: شهروندان از هر نوع سفر غیر ضروری خودداری کنند، اما در صورت لزوم به حتم از سلامت خودروی خود مطمئن باشند و با نقص فنی وارد جاده نشوند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری اضافه کرد: به تمام مسافران و رانندگان توصیه می شود در صورت ضرورت سفر زنجیر چرخ، سوخت کافی، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

زمانی تاکید کرد: مسافران پیش از اقدام به سفر از طریق شماره تماس ۱۴۱ یا اپلیکیشن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در کنار عوارضی آزادراه تهران- قم واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.