فرماندار مشهد با بیان اینکه موضوع کنونی مسأله سوخت است و تلاش مسوولان ادارات باید برای کمترین مصرف برق و گاز باشد گفت: در این زمینه صرفه جویی شود و کارمندان با لباس گرم در محل کار حاضر شوند.

تلاش مسئولان ادارات باید برای کمترین میزان مصرف برق و گاز باشد

به گزارش قدس خراسان، محسن داوری دوشنبه شب در شورای اداری شهرستان مشهد اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید بیش از همه نسبت به رعایت مصرف بهینه انرژی در دستگاه زیرمجموعه خود حساس باشند.

فرماندار مشهد با بیان اینکه سرمای اخیر از سال ۸۶ بی سابقه بوده است افزود: در این سرما بخشی از مردم به زحمت افتادند و این نشان می‌دهد بعضی مواقع در برابر بحران‌ها آمادگی کامل نداریم و زمینه ‌و بستر را مهیا و به خوبی تدبیر نکردیم.

وی گفت: در موضوع انواع انرژی بی رویه مصرف می‌کنیم در حالیکه هر خدمتی که می‌دهیم باید فرهنگ استفاده از آن هم نهادینه شود.

داوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دورکاری کارمندان گفت: در دورکاری نباید ارائه خدمات تعطیل شود. در دورکاری‌های احتمالی آتی، ادارات بسته به نوع فعالیت آنها دسته بندی خواهند شد.

فرماندار مشهد همچنین در خصوص نزدیک شدن دهه فجر گفت: موضوع انقلاب مهم است و کارگزاران در حوزه معرفی گفتمان انقلاب باید هدف و رویکرد و دستاوردهای انقلاب را بیان و جوانان را با آنها آشنا کنند. دهه فجر باید در ادارات نمود داشته باشد و برای طرحهایی که قرار است به بهره برداری برسد لیست آنها از اکنون آماده شود.

وی گفت: همچنین ادارات باید نسبت به طرح‌هایی که قرار بوده انجام دهند، میزان تخصیص اعتبار، پیشرفت طرح و نیز طرح‌ها و مصوبات مربوط به سفر رییس جمهور و طرحهای مربوط به ستاد بازآفرینی شهری عملکرد خود را تا پایان بهمن گزارش کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.