تیم فوتبال کرمونزه دست به شگفتی‌سازی زد و توانست ناپولی را از جام خذفی ایتالیا در ضربات پنالتی حذف کند.

شگفتی تکمیل شد؛ حذف ناپولی مقابل قعرنشین سری‌آ

به گزارش قدس آنلاین، دیدار تیم‌های ناپولی و کرمونزه در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا برگزار شد که در نهایت کرمونزه توانست در ضربات پنالتی پنج بر چهار به برتری دست پیدا کند.

ناپولی قدرتمند و صدرنشین سری آ، بعد از شکست برابر اینتر، با خرد کردن یوونتوس در دیگو آرماندو مارادونا برای همه رقبا خط و نشان کشید و نشان داد که تسلیم شدنی نیست و سری آ را با چنگ و دندان حفظ می‌کند. در مقابل تیم کرمونزه تنها با هفت امتیاز در انتهای جدول و در رتبه هجدهم قرار داشت.

پارتنوپی در جدال امشب از پیراهنی ویژه و خاص برای ولنتاین استفاده کردند. همچنین این باشگاه اعلام کرد که کلیه درآمد حاصل از فروش این پیراهن در فروشگاه‌های باشگاه به امور خیریه مربوط به زنان اختصاص داده خواهد شد.

شگفتی تکمیل شد؛ حذف ناپولی مقابل قعرنشین سری‌آ

بر خلاف جریان بازی این چارلز پیکل بود که توانست در دقیقه ۱۸ گل اول کرمونزه را به ثمر برساند. شاگردان لوچانو اسپالتی؛ اما توانستند در سه دقیقه کامبک کنند و با گل‌های ژان ژسوس(۳۳) و ژیوانی سیمئونه(۳۶) نیمه اول را با برتری دو بر یک به پایان برسانند.

شگفتی تکمیل شد؛ حذف ناپولی مقابل قعرنشین سری‌آ

همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت و ناپولی تقریبا خود را در مرحله بعدی می‌دید؛ اما فلیکس آفنا جیان توانست در دقیقه ۸۷ گل تساوی را وارد دروازه ناپولی کند تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود.

با اخراج لئوناردو سرنیکولا در دقیقه ۱۰۰ کار برای کرمونزه برای حفظ نتیجه دشوار شد؛ اما این تیم توانست شگفتی جام را تکمیل کند و بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه پنج بر چهار به برتری دست پیدا کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.