تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر با یک بازیکن غایب به مصاف تیم هوادار می‌رود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در برابر هوادار یک غایب دارد

به گزارش قدس آنلاین، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از امروز پنجشنبه ۶ بهمن ماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل هوادار صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار با تیم هوادار علی دغاغله را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه عقیل کعبی به تمرینات برگشته است افزود: ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی ندارند و در شرایط خوبی به سر می‌برند، افزود: دیدار با تیم هوادار با حضور ۳۰ درصد تماشاگر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم از مسابقات آینده امتیازات خوبی کسب کنیم گفت: همواره قدردان هواداران هستیم و امیدوارم با برد مقابل هوادار، بتوانیم پاسخ حمایت‌های آنها را بدهیم.

تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۹ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است. همچنین هوادار با ۱۸ امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و هوادار از ساعت ۱۶ روز جمعه هفتم بهمن ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.